Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står at jeg har 1839 timer på xbox live. Garantert ikke riktig, så de har nok med en del idling i menyer og slikt.

 

Hehe, jeg fikk opp 79 timer aktiv på Xbox Live :p Men jeg kan med hånden på hjerte si at det sikkert stemmer, for jeg har knapt rørt online spillingen på One.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Du kan få kjøpe min, hehe.

 

 

Føler at MS har bommet med kinecten igjen. Den er fortsatt litt for unøyaktig for bevegelsespill, og det er alt for få spill som bruker den på en smart måte.

At den kjenner igjen meg har jeg ingen nytte av da jeg har auto-innlogging på den eneste profilen uansett.

 

Stemmestyring kan være fint, men det fungerer ikke med norsk region uansett. Så jævlig teit det siste der.

 

Spent på om se skal gjøre den bedre, men per nå så selger jeg den heller da den bare tar plass på tv-bordet. Det eneste den gjør av nytte er å skru på tv, bose og get boksen når xboxen går på. Det er ikke verdt en kinect.

Lenke til kommentar

Xbox har ikke det.

 

Så sprøtt, jeg leste det faktisk på Microsofts egen side for bare en måned eller to siden. Jeg gadd ikke pakke ut min kinect på grunn av at det stod at XBONE støtter CEC. Men jeg ser jo nå at mange klager på at det mangler. Microsoft har kanskje hatt en support side som ikke er helt oppdatert, eller i sync med hva som faktisk er tilgjengelig? Kanskje support siden (som jeg ikke finner nå selvfølgelig) inneholdt "future update" info?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...