Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NAVer skrev (2 timer siden):

Morsomt å se alle som har lagt ut 3060 ti til salgs 🙂 lurer på om folk faktisk betaler opp til 2000 mer enn nytt fra butikk og til samme pris for høyere range for å få et mid range kort asap. 

Datatilbehør til salgs med søkeordet "3060 ti" | FINN Torget

Ser ikke ut som de litt billigere heller blir solgt. Er et par stykker til 5500kr som har ligget ute i et par dager.  Kun 70 500kr for i9 9900K og 2080. Skal han ha 40 000kr+ for å ha satt den sammen selv?

Selger min Gaming Pc Vannkjøling | FINN.no

Endret av TheKims
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Mumriken skrev (2 minutter siden):

Det må jo være innafor? Den er jo ikke lagervare akkurat 

Var ikke så ille egentlig akkurat den, men det er et par ute for samme pris som butikker har, hovedsaklig så ser jeg ikke hvorfor en mid range CPU er så ettertraktet at den også bli scalpet til en viss grad.

Endret av NAVer
Lenke til kommentar
NAVer skrev (25 minutter siden):

Var ikke så ille egentlig akkurat den, men det er et par ute for samme pris som butikker har, hovedsaklig så ser jeg ikke hvorfor en mid range CPU er så ettertraktet at den også bli scalpet til en viss grad.

Det var ett helvete på finn når jeg solgte mitt TUF 3080 i oktober. Makan til sure Nerds skal du lete lenge etter. Jeg krever å få kjøpe til butikk pris etc. Tror jeg skal lage en Youtube video med de beste samtalene 😂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...