Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på en ting:

Hva er det med Giallorossi og tc47?

Dere topper listene over flest poster de siste 24 timene dag etter dag. :p

 

vet ikke med Giallorossi, men for Tc sin del tror jeg man finner mye forklaringer i hvor han er fra :p

 

Hva tror folket må til for at Totenskinka skal få orden på sakene, eller er de på vei ned i divisjonene??

Lenke til kommentar
Lurer på en ting:

Hva er det med Giallorossi og tc47?

Dere topper listene over flest poster de siste 24 timene dag etter dag. :p

 

vet ikke med Giallorossi, men for Tc sin del tror jeg man finner mye forklaringer i hvor han er fra :p

 

Hva tror folket må til for at Totenskinka skal få orden på sakene, eller er de på vei ned i divisjonene??

Spurs rykker ikke ned, men de ender nok på nedre halvdel av tabellen.

Ramos får sparken ved sesongslutt.

Lenke til kommentar
Oi faen, glemte helt. Skulle nevnt det når det skjedde. Jaja, får vel vente på 5000! ;)

Det skulle ikke ta mange dagene med din postrate. ;)

 

Og Pirlo er da fremdeles verdens beste. Overblikk og pasningsfot av ypperste merke.

 

Hehe, vi får se ;)

 

Men nei, Xavi er det og enda bedre nå. Xavi hadde vel 95% pass completion rate gjennom hele Euro 2008. Og 2 assists og 1 mål kanskje? Syke greier. Og har vært veldig solid i de kampene til Barca så langt denne sesongen og. Og herjet i går som jeg så i høydepunktene. Han er, for meg, rett og slett verdens beste midtbanespiller :)

Lenke til kommentar
Oi faen, glemte helt. Skulle nevnt det når det skjedde. Jaja, får vel vente på 5000! ;)

Det skulle ikke ta mange dagene med din postrate. ;)

 

Og Pirlo er da fremdeles verdens beste. Overblikk og pasningsfot av ypperste merke.

I'll rate you :p

 

Pirlo sliter med diverse halvskader fortiden. Og du kan ikke si at Pirlo er i en klasse for seg, spesielt med tanke på at han overhode ikke har hevet Milan laget som sliter mye mer enn Roma-fortiden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...