Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er Xavi med? Og EM teller vel for mye sant? Og han fikk jo turnerings beste spiller pris sant?

 

For meg, personlig er det:

 

1.Cristiano Ronaldo

 

2.Xavi

 

3.Fernando Torres

 

Hvorfor skal Leo Messi være med i år? Han var jo skadet utrolig forrige sesong, og var ikke direkte dødelige heller. Just my two cents :)

Messi scorte 16 mål og hadde 13 assist forrige sesong.

Denne sesongen har han allerede åtte mål og fem assist på bare ni kamper!

Dette er bare for Barca, og han har også noen mål for Argentina.

Han har spilt godt den siste tiden, og burde etter min mening få 2. eller 3. plassen.

Lenke til kommentar
2.Xavi

Hvis en defensiv type får det, så applauderer jeg faktisk, samma hvem. :p

 

Men jeg glemte selvsagt Zlatan, han tror jeg vinner den i år. Ikke fordi han er den beste spilleren i verden, på ingen måte, men fordi han avgjør ;)

 

Han er ingen goalgetter av ragn ;)

 

Håper ikke Zlatan får det, vet ikke hvorfor men syns ikke han fortjener noe sånt. Er vel bare meg som har noe imot han. Han har herlig teknikk da og som du sier, avgjør ofte.

 

Og ja, hadde vært utrolig deilig å se Xavi få det. Vært syk for landet sitt og klubben sin. Han er også herlig som person, føler jeg. Tenk Xavi i United. MMMMMM.

Lenke til kommentar
2.Xavi

Hvis en defensiv type får det, så applauderer jeg faktisk, samma hvem. :p

 

Men jeg glemte selvsagt Zlatan, han tror jeg vinner den i år. Ikke fordi han er den beste spilleren i verden, på ingen måte, men fordi han avgjør ;)

 

Han er ingen goalgetter av ragn ;)

 

Håper ikke Zlatan får det, vet ikke hvorfor men syns ikke han fortjener noe sånt. Er vel bare meg som har noe imot han. Han har herlig teknikk da og som du sier, avgjør ofte.

 

Og ja, hadde vært utrolig deilig å se Xavi få det. Vært syk for landet sitt og klubben sin. Han er også herlig som person, føler jeg. Tenk Xavi i United. MMMMMM.

Jepp, synes ikke at Zlatan har gjort nok til å få komme i topp tre.

 

Og ja, Xavi i United hadde vært herlig. Vet ikke hvordan SAF hadde satt opp laget med alle de midtbanespillerne, men hadde vært gøy å ha han i klubben. :)

Lenke til kommentar
Gled dere til i natt, jeg lover et godt show.

Nice, men Alastor har lagt inn en regel da: Vi må diskutere fotball :dontgetit:

 

What? :O

 

Jaja, men da får vi ta diskusjonen om hvilken fotballspiller som er deiligst. For å få inn de obligatoriske homoerotiske undertonene som vi pleier å diskutere om natta.

Oh yeah! See you tonight, kosemums :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...