Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Ingen rariteter, men var kun en rask tur innom finn.no, og bare på nye annonser siste uka så florer det jo med utdatert og overprisede PCer.

 

7k for PC med 120GB SSD, låst i5 prosessor og GTX 960 kort.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=102222051

 

Men værre kan det selvsagt bli. Her får man mye tilsvarende, bare med GTX 970 isteden til svimlende 12.5K.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=98459466

 

Og her er det en som hevder at han selger ny PC som ble bygget i August 2017 med AMD-FX og GTX 770 til 7k.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=101915945

 

Burde kanskje slutte å bli overrasket av finn.no. Bare dagens lille utblås.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har rota meg inn på bruktmarkedet selv den siste tiden. Solgt en del til forumbrukere her, og det er jo grei skuring. Men nå begynner meldinger fra luringer på finn å tikke inn ... Jaggu ikke bare selgere som må stikke fingeren i jorda der ass. Mye tullete kjøpere også.

 

Men det finnes fornuftige kjøpere og selgere der også. Virker bare som det er langt imellom dem

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Har rota meg inn på bruktmarkedet selv den siste tiden. Solgt en del til forumbrukere her, og det er jo grei skuring. Men nå begynner meldinger fra luringer på finn å tikke inn ... Jaggu ikke bare selgere som må stikke fingeren i jorda der ass. Mye tullete kjøpere også.

Men det finnes fornuftige kjøpere og selgere der også. Virker bare som det er langt imellom dem

Du som har 5960x ute til 4000kr?

Lenke til kommentar

Har rota meg inn på bruktmarkedet selv den siste tiden. Solgt en del til forumbrukere her, og det er jo grei skuring. Men nå begynner meldinger fra luringer på finn å tikke inn ... Jaggu ikke bare selgere som må stikke fingeren i jorda der ass. Mye tullete kjøpere også.

 

Men det finnes fornuftige kjøpere og selgere der også. Virker bare som det er langt imellom dem

 

Stadig flere "kjøpere" som kaster bort tiden min.

 

"Er interessert, byr xxxx kroner." Hører ikke noe mer.

 

"Er det fortsatt til salgs? Kan jeg kjøpe det i kveld?" Hører ikke noe mer.

 

Slitsomt.

Endret av C64C
Lenke til kommentar

Hadde en slik kjøper igår.

 

Han byr meg 300,- noe jeg takket nei til, så byr han meg 350,- noe jeg var ok med og ga han mitt kontonr.

Vare ble pakket og jeg sjekker konto nå idag for å sende den imårn men pengene er ikke kommet på konto, jeg får så for 3 timer siden et nytt bud fra samme kar på 300,- :wallbash:

 

'Nei, den er solgt.' var mitt svar, orker ikke kaste bort tid på slike kjøpere.

Endret av GabrielV
Lenke til kommentar

 

Har rota meg inn på bruktmarkedet selv den siste tiden. Solgt en del til forumbrukere her, og det er jo grei skuring. Men nå begynner meldinger fra luringer på finn å tikke inn ... Jaggu ikke bare selgere som må stikke fingeren i jorda der ass. Mye tullete kjøpere også.

Men det finnes fornuftige kjøpere og selgere der også. Virker bare som det er langt imellom dem

Du som har 5960x ute til 4000kr?
Ja jeg er litt usikker hva den er verdt etter release av ryzen. Er jeg helt på jordet? Dekka meg med at jeg tar bud da ?

 

Har solgt for ca 14K nå på et par dager (mye gikk direkte til forumbrukere) så har inntrykk av at jeg priser meg greit.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Så kjekt at den er verdt såpass. Tenkte den gikk for noen få hundrelapper jeg. Kanskje jeg får noen hundrelapper for Maximus VII Hero og 16GB DDR3 1600MHz ram også. 

Blir jo nesten billig oppgradering til 1700X dette her, ihvertfall med 20% rabatt på Power i tillegg

Kan være interessert i å kjøpe det hvis du gir en grei pris :) Send pm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...