Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

"Passer ikke" er vel noe drøyt. Pci express er pci express hva kompatibilitet angår. Rapporterte den, da jeg regner med det er regelbrudd at varen ikke er den som er avbildet, uavhengig av om det er med overlegg eller ikke.

 

Rapporterte den jeg også. Sendte samtidig en melding til han, alltid artig å se hva disse luringene skriver tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

https://www.finn.no/98780547

 

45 laken for denne her kan umulig være verdt det

For 45 laken hadde jeg klart å bygge et heftigere maskin enn det der.

Jepp, du kunne bygget 2 hehe.
Nå er det jo en som lever av å bygge maskiner, så det ville jo vært veldig overraskende om man ikke kunnet gjøre det.

 

Dog tror jeg nok det ikke er noe marked for så dyre maskiner som har tatt såpass med tid å lage. Og derav så dyre.

Lenke til kommentar

 

"Passer ikke" er vel noe drøyt. Pci express er pci express hva kompatibilitet angår. Rapporterte den, da jeg regner med det er regelbrudd at varen ikke er den som er avbildet, uavhengig av om det er med overlegg eller ikke.

 

Rapporterte den jeg også. Sendte samtidig en melding til han, alltid artig å se hva disse luringene skriver tilbake.

 

 

 

Andreas (FINN.no Kundeservice)

8. jul., 19:31 CEST

Hei,

 

og takk for tipset.

 

Vi har kontrollert annonsen og valgt å la den stå da vi ikke ser at den bryter mot noen av våre annonseregler.

Har du dokumentasjon som viser noe annet, så ikke nøl med å sende den til oss.

 

Takk for at du hjelper oss å gjøre FINN til et tryggere nettsted.

 

Hilsen Andreas

Kundekonsulent

Forbrukertrygghet

Kundesenter FINN.no

 

 

 

Andreas (FINN.no Kundeservice)

8. jul., 20:09 CEST

Hei,

 

Vi har nå fjernet annonsen du tipset oss om fram til annonsøren endrer opp i denne informasjonen.

 

 

Takk for at du hjelper oss å gjøre FINN til et ryddigere nettsted!

 

Hilsen Andreas

Kundekonsulent

Forbrukertrygghet

Kundesenter FINN.no

 

:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen her som har tips til hvor jeg kan få/kjøpe billig et Socket 1155 hovedkort, og kanskje en stock/crappy CPU-kjøler?

 

Vannkjølingen i mitt gamle system har lekket fra inngangen på CPU-blokken, som har dryppet ned på skjermkortet og drept det og GPUen hoverkortet.. Det er ikke krise, men ønsker å få ut dataene fra harddiskene, og kanskje bruke systemet som OK gamingPC hjemme (den har en i5 2500k som fortsatt gjør en OK jobb faktisk!), og kun frakte skjermkortet frem og tilbake når jeg trenger det. :)

Endret av Reeve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...