Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, som jeg har prøvd og poengtere en rekke ganger i denne tråden så vet virkelig ikke folk bruktverdi på ting på finn så og ta det som en pekepinn på hva ting er verdt er vel ikke en god ide?

 

Det er forskjell på hva ting ligger ute på og hva ting faktisk blir solgt for.

Lenke til kommentar

Vel, som jeg har prøvd og poengtere en rekke ganger i denne tråden så vet virkelig ikke folk bruktverdi på ting på finn så og ta det som en pekepinn på hva ting er verdt er vel ikke en god ide?

 

Det er forskjell på hva ting ligger ute på og hva ting faktisk blir solgt for.

Jeg tror samtidig det er få som selger noe til halvparten av det det legges ut for. Det er mange som ber om for mye, men matcher du omtrent laveste pris for et tilsvarende produkt ligger du oftest ganske rett. Det er basert på min erfaring som selger at du ofte finner en kjøper i det tilfellet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=97875052

 

 

Dette er vell egentlig et gtx 295?

 

 

Ser slik ut. Er i alle fall ikke et 780 kort på bildet. Eksisterer vel heller ikke noe GTZ kort. 295 var vel siste top of the line XFX produserte med Nvidia?

 

Z og X er ganske nært så det forklarer nok "GTZ". Men at han selger det kortet som om det var et 780 er litt merkelig. Lurer på om han ble lurt selv eller om han bare prøver å lure andre.

Lenke til kommentar

Men om du blar i bildene så er det jo Gigabyte Geforce GTX 780 avbildet.

Gtz er nok et skrivefeil da Z er likeved X tastene.

 

Edit: Men ja, selve kortet er ikke Gigabyte. Det er en XFX GTX.. noe mer vet jeg ikke.

Det er ihvertfall ikke et 780GTX så vidt jeg kan se...sprøtt.

Endret av funkweb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...