Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=88049658

 

Logitech MOMO Racing ratt+pedaler fra 2005. 999 penger.

 

Nypris var vel ca 1400 da de først ble lansert noen år tidligere. Tviler sterkt på at de kostet over tusingen i 2005. Har selv et maken liggende i skapet med utslitte potmetre i pedalene, så tipper det også er eller vil snart bli tilfelle med dette også.

 

Men, men, er man optimist/idiot/svindler er det jo bare ulemper med å eie skam i livet.

Lenke til kommentar

Litt OT men konkluderer for min egen del at jeg aldri godtar finn sin betalingsgaranti for selger igjen. Solgte noe splitter nytt, i eske med kvittering. Kjøper brukte 3 dager på å svare etter varen var hentet fra posten. Var skikkelig syrlig og sto på retten at han hadde til datoen det sto på finn og «kvalitetssjekke» varen før han bestemte seg. Er jo da man innser hvor maktesløs man er. Heldigvis fant han seg for god til å betale inn pengene.

Lenke til kommentar

Litt OT men konkluderer for min egen del at jeg aldri godtar finn sin betalingsgaranti for selger igjen. Solgte noe splitter nytt, i eske med kvittering. Kjøper brukte 3 dager på å svare etter varen var hentet fra posten. Var skikkelig syrlig og sto på retten at han hadde til datoen det sto på finn og «kvalitetssjekke» varen før han bestemte seg. Er jo da man innser hvor maktesløs man er. Heldigvis fant han seg for god til å betale inn pengene.

 

Derfor jeg aldri bruker det som selger heller..

 

Solgte min 5930K til en som bor ca 20min kjøring unna meg. Han kom å henta den, men lurte på om han kunne bruke finn's betalingsgaranti da han likte å teste ting først. Jeg sa selfølgelig nei, og vi brukte Vipps isteden.

 

De gangene jeg kjøper noe, så bruker jeg betalingsgaranti, hvis ikke selger går med på det, så kjøper jeg ikke.

 

Garderer meg 100% når jeg vet hvor mange luringer som fins.

Endret av Simkin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Uderzo avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...