Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stort sett Heroes of the Storm/Hearthstone på PC.

Testet gratis versjonen av Dead or Alive 5: Last Round på PS4 i går, 2 av 5 karakterer var låst pga. de fortsatt holdt på å bli installert. Og det selv om jeg ikke begynte å spille før 15min etter at spillet var ferdig lastet ned(spilte en runde Heroes of the Storm mens jeg ventet på den sykt trege PSN nedlastningen)

Lenke til kommentar

Spiller Dragon Age Inquisition.

 

Startet på Nightmare med en gang, aldri spilt serien før, så fikk en knallhard start for å si det mildt. Begynner å komme seg nå da, og etter jeg ble Knight Enchanter, og fikk kommet meg litt inn i spillet, så går det glattere nå. Fantastisk spill med bra story og stor verden. Veldig mye å gjøre.

Lenke til kommentar

Europa Universalis IV - Skikkelig grand strategy.

 

Yakuza (PS2) - har bare spilt igjennom 3 og 4 på ps3, tenkte å komme igjennom 1 og 2 før 5ern endelig kommer til vesten i høst.

 

Baldur's Gate 2: Enhanced Edition, tenkte å spille litt BG2 mens man venter på Pillars of Eternity og Torment.

Lenke til kommentar

Metro: 2033 Redux (PS4)

 

Grafisk er det faktisk rålekkert + herlig PA stemning!

Skal kose meg med dette fremover.

 

Dette har jeg på Steam-wishlisten min, men ikke kjøpt det ennå. Ikke begeistret for FPS generelt, men det ser så flott ut at jeg har lyst til å gi det en sjanse uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...