Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Hadde en liten følelse etter episode 2 at Winterfell faller og at menneskene der taper, men at noen overlever og drar med Tyrion på en slags vindrikkingsturne mens de forsøker å finne en løsning. Akkurat dette er jo perfekt for Xerxes som da kan ta over hele verden fra de andre kongedømmene før alle blir drept av "white walkers" og han night king setter seg på jerntronen.

 

Ellers kan det jo også være at Jon Snow på en eller annen måte overvinner de døde og tar sin rettmessige plass på jerntronen siden han er arving til forrige konge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste problemet mitt med sexscenen er at den burde vært med The Hound. Virker som han trenger litt oppmuntring.

 

Meryn ble vel gjort til pedofilt mishandlende svin i sin siste scene kun så de kunne rettferdiggjøre et brutalt drap på han. Før det var han jo bare en tilfeldig dude i King's Landing som jeg bare såvidt huska da han dukka opp. Ganske tåpelig, egentlig.

 

Samtidig er "too old" en av de morsomste sekvensene i hele serien.

Lenke til kommentar

Å si at ser Meryn bare var en tilfeldig dude i kings landing er å ta litt i. Han «drepte» jo Syrio, og vi fikk jo se han slå Sansa i trynet når hun ble tvunget til å se hodet til faren. Han var jo kjent for å være jævlig før scenen han ble drept.

Endret av Deschain
Lenke til kommentar

Meryn ble vel gjort til pedofilt mishandlende svin i sin siste scene kun så de kunne rettferdiggjøre et brutalt drap på han. Før det var han jo bare en tilfeldig dude i King's Landing som jeg bare såvidt huska da han dukka opp. Ganske tåpelig, egentlig.

 

Har vi sett den samme serien?

 

Du snakker om fyren som nøyt å slå Sansa, når Sansa var mindreårig på serien. Fyren som mente Joffrey var en person som elsket og det.  

 

En fyr som trodde han kunne gjøre hva han ville, uansett hvor galt, bare fordi han var del av Kingsguarden.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Enig! Mulig jeg kommer til å angre om noen timer men...

 

 

Må si jeg likte episoden ganske godt. Men når den først var ferdig, føles det også litt antiklimaks. At The Night King oppfører seg så forutsigbart og menneskelig. Og kanskje litt skuffet pga jeg så for meg en veldig mye mørkere slutt på hele historien. Mens nå blir vel de tre neste episodene "the last battle", kampen om jerntronen mellom Daenerys og Cersei. Håper i hvert fall får noe uforventet her. Ganske kjedelig om Dany ender opp på tronen til slutt.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...