Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Synes også dette kjærlighetsforholdet mellom Arya og Gendry føles veldig påtvunget og lite naturlig. Arya som karakter har jo aldri fremstått spesielt interessert i mannfolk sånn generelt, men serien har jo forsøkt å få det til å fremstå som at det har vært bittelitt gnist mellom Arya og Gendry men det var da ikke måte på.

 

Absolutt, men så tror jeg poenget heller ikke var at Arya elsker fyren men at hun bare ville ha sex før hun dauer.  :p

 

Pluss at fansen har ventet på å se Arya naken siden første sesong.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg trur mitt største "problem" med denne sesongen er at alt skal bli avslutta for raskt. Dette var ein ok episode og hadde fungert veldig bra i midten av ein tidlegare sesong, men eg synest to av seks (riktignok kortare enn dei fire neste) episodar til oppbygging av kampen er for mykje. Eg har ikkje fått så veldig mykje ut av episodane. Det er dialog og venting på kampen. Skulle mykje heller sett kampen i episode to og at dei brukte meir av tida på det som skjer under og etter. Det har vore mest fluff så langt denne sesongen, som ikkje har ført historia spesielt framover, men fokusert på karakterbygging og at me har mange av hovudkarakteren på same lokasjon. Kor mange scenar i episode ein og to kan ein viske vekk utan at det får noko betyding for handlinga? Med unntak av Targaryen-opplegget er det lite matnyttig. Kampoppbygningen over to epiaodar er litt mykje Hollywood etter mi meining. Det er gjort før og gjort mykje betre før. I ein serie som GoT skulle eg gjerne sett noko meir spanande enn at dei drikk alkohol og har sex rett før eit stort slag.

 

Det er litt overdrive oppbygning av at karakterar skal døy. Ei av dei sterke sidene med serien har heile tida vore dei uforutsette dødsfalla som kjem overraskande på sjåarane. No har dei gjort klart for at fleire av karakterane skal døy. Igjen litt for mykje Hollywood-klisje og litt for lite GoT og inspirert skriving.

 

Synest òg dei kunne spandert litt tid på Kings Landing. No vil dei sikkert overraske oss med kva Cersei gjer, men eg ville heller sett utviklinga der samtidig. Kva med Bronn? Er han på vei nordover eller ventar han og ser kva som skjer først?

 

Bran er òg ein snodig karakter som ikkje har fungert godt i serien. Det er ein karakter eg ser føre meg kan fungere betre i bøker der dei har meir tid og kan greie meir ut om eigenskapar og hensikt.

 

Håpar berre ikkje det kjem noko ex-machina som reddar dei neste episode, sjølv om eg er redd det kan bli sånn.

 

Eg hadde blitt veldig glad om heile serien enda med at WW tok over og drepte alle. Eventuelt at eit lite knippe redda seg i ein båt og forsvann frå Westeros, utan noko meir utbrodering av korleis det gjekk med dei.

 

Pluss at fansen har ventet på å se Arya naken siden første sesong.

Trur ikkje eg har tenkt tanken ei einaste gong.

 

Songen til Podrick:

 

https://youtu.be/WskRAEggqkQ

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er 2011 glemt allerede?

 

"Gleder meg til Arya og Sansa blir gamle nok til å spille inn nakenscener" var alt man hørte.

Bør finne deg en mindre pedofil vennekrets.

Lenke til kommentar

Lyanna er vel en av de karakterene som utfordrer min suspension of disbelief ganske hardt, da jeg sliter med å kjøpe at et barn på hennes alder kan ha så gode lederegenskaper, ha så mye kunnskap om verden og være så mentalt moden, samt at alle de herdede gamle veteranene adlyder henne i stedet for å se til en av sine egne for lederskap, men på den annen side så har rarere ting skjedd.

Lenke til kommentar

Lyanna er vel en av de karakterene som utfordrer min suspension of disbelief ganske hardt, da jeg sliter med å kjøpe at et barn på hennes alder kan ha så gode lederegenskaper, ha så mye kunnskap om verden og være så mentalt moden, samt at alle de herdede gamle veteranene adlyder henne i stedet for å se til en av sine egne for lederskap, men på den annen side så har rarere ting skjedd.

Har hun gode lederegenskaper da? Hva har hun gjort utenom å smelle med kjeften og velge side?

 

Det er helt åpenbart at blodslinjer er viktige i dette universet. Så lenge de militære lederne til hennes foresatte velger å ære hennes posisjon pga slektskap så holder det i massevis.

 

Ellers har hun nok gått i skjørtene på ledere siden hun ble født.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lyanna er vel en av de karakterene som utfordrer min suspension of disbelief ganske hardt, da jeg sliter med å kjøpe at et barn på hennes alder kan ha så gode lederegenskaper, ha så mye kunnskap om verden og være så mentalt moden, samt at alle de herdede gamle veteranene adlyder henne i stedet for å se til en av sine egne for lederskap, men på den annen side så har rarere ting skjedd.

 

Dette er et univers med drager....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...