Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å gjøre en slik bommert som det HBO gjorde her...

Noen må jo ha vært fulle på jobb evt gjort det med vilje...

 

 

Ikke skyld på HBO.. Det var HBO Nordic som klarer å legge ut episoden ved en feil. Og som vi har sagt hundreogførtiganger allerede HBO Nordic =! HBO. HBO Nordic eies ikke av HBO og har ingenting med HBO å gjøre annet enn at de har betalt for eksklusive rettigheter på innholdet for det nordiske markedet og har da samtidig fått lov til å markedsføre seg med "HBO" i navnet.. Det er Parsifal International som står bak HBO Nordic.

Lenke til kommentar

Seriøst!

Akkurat nå hater jeg alle andre som ser GOT.

Jeg fikk en major spoiler fra neste episode i fleisen på føkkings forsida mi på youtube. Jeg har jo vært så dum at jeg har sett klipp og intervjuer relatert til GOT tidligere og da dukka det opp i oversikten.

Jeg klikka ikke på klippet men tittelen på klippet sa jo bare alt.

Er det lov å skyte sånne folk?

 

Hva faen skal jeg liksom gjøre? Logge av internettet i ei halv uke? SER det ut som jeg har ett liv???

Kan noen grisebanke disse drittungene?

 

 

Dette var eneste grunnen til at jeg valgte å se den med engang. Om du har vært aktiv bruker av "Internett" så vet du jo at det er umulig å ikke bli spoilet. Spesielt når episoden var i såpass god kvalitet så er det jo enda flere som velger å se den og da øker jo sannsynligheten for spoilers markant. Også har du jo en bråte med folk på Internett som har gjort hobby ut av det å kunne irritere andre osv..

 

Jeg sliter nok med å ikke få med meg spoiler fra episoden går live 03:00 natt til mandag, for jeg får ikke sett den før etter jobb dagen etterpå altså rundt 18:00. Bare i det tidsrommet så er det jo nesten umulig å ikke bli spoilet, og det til tross for at jeg ikke er innom tråden her, unngår Reddit osv for enhver pris...

 

Så jeg innså jo det at her, med mine Internettvaner så var det helt umulig å unngå spoiler frem til mandag. Så da så jeg like så greit episoden med engang.

 

 

Var faktisk en person jeg hadde på Snapchat som regelrett filmet hele episoden og la den ut på sin "My Story" ...... Jeg sier "var" fordi denne personen er ikke på min Snapchat lenger for å si det sånn...

Lenke til kommentar

 

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å gjøre en slik bommert som det HBO gjorde her...

Noen må jo ha vært fulle på jobb evt gjort det med vilje...

 

Ikke skyld på HBO.. Det var HBO Nordic som klarer å legge ut episoden ved en feil. Og som vi har sagt hundreogførtiganger allerede HBO Nordic =! HBO. HBO Nordic eies ikke av HBO og har ingenting med HBO å gjøre annet enn at de har betalt for eksklusive rettigheter på innholdet for det nordiske markedet og har da samtidig fått lov til å markedsføre seg med "HBO" i navnet.. Det er Parsifal International som står bak HBO Nordic.

Sorry ass jeg sitter ikke bare på diskusjon.no og driver dank og har ikke registrert at det har blitt sagt hundreogførti ganger at HBO Nordic og HBO ikke er det samme. (Logikk ass) har det forresten slått deg at noen bare sier Hbo fordi de ikke gidder skrive Nordic? Her i landet har man storrt sett tilgang bare til Nordic så det burde ikke komme som en bombe. Jeg regner med at intelligensnivået er høyt nok til at du skjønte hvor jeg ville, og at du bare gjorde deg vanskelig fordi du ikke har noe annet å bruke tiden din på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg måtte bare krype til korset og se selv.

Ble så forbanna av hele det youtube greine at jeg ikke orket noe annet. Det er synd, for det hadde vært fantastisk å se denne på mandag. Mange mennesker jobber hardt med denne serien.

 

 

Var det slik at hackere hadde tilgang til denne episoden også? Kan det evt vært at de har "leaka" selv med vilje for å ødelegge for hackerne?

Lenke til kommentar

Det var ingenting aggressivt tiltenkt med mitt innlegg, mulig det kom veldig dårlig frem. Syntes det bare er greit at folk blir mer oppmerksomme på forskjellene mellom HBO og HBO Nordic, selv HBO nesten kan takke seg selv ved å gå de tillatelse til å brande og markedsføre seg på måten de gjør.

 

Hva hackerne har hatt tilgang på eller ikke er helt umulig å si, men siden de tilsynelatende fikk tilgang på en relativt liten mengde med data og forrige episode ble lekket i temmelig ræva kvalitet så kan det jo virke som de ikke har fått tak i noe særlig med videomaterialet. Det meste de lekker er jo tekstbasert informasjon, hvertfall så langt.

 

Når det gjelder teorien om at HBO har leaket selv så kommer vi jo tilbake til hele HBO er ikke HBO Nordic osv.. Det var HBO Nordic aka Parsifal International som gjorde en glipp å la ut episoden alt for tidlig. Hadde dette vært en planlagt leak fra HBO så hadde de nok lekket den selv på et eller annet vis, her var det jo HBO Nordic som gjorde feilen.

 

 

Og ja, hele greia rundt navnene og det faktum at de ikke er samme selskap overhodet er temmelig idiotisk. Om vi skal ty til forkortelser i Norge så burde vi heller si Nordic når vi referer til HBO Nordic, og HBO når vi faktisk referer til HBO ellers så blir forvirringen komplett.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

 

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å gjøre en slik bommert som det HBO gjorde her...

Noen må jo ha vært fulle på jobb evt gjort det med vilje...

 

 

Ikke skyld på HBO.. Det var HBO Nordic som klarer å legge ut episoden ved en feil. Og som vi har sagt hundreogførtiganger allerede HBO Nordic =! HBO. HBO Nordic eies ikke av HBO og har ingenting med HBO å gjøre annet enn at de har betalt for eksklusive rettigheter på innholdet for det nordiske markedet og har da samtidig fått lov til å markedsføre seg med "HBO" i navnet.. Det er Parsifal International som står bak HBO Nordic.

 

 

HBO Nordic is owned by Home Box Office, Inc., a subsidiary of Time Warner Inc.

 

Tjenesten var deleid av Parsifal Nordic Holding, men de solgte seg ut til Home Box Office Nordic Investments i fjor (2013)– et selskap som har direkte forbindelser til amerikanske HBO.

 

Så Parsifal holdt bare ut i et knapt år

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Angående The Dead Army og at de bruker så lang tid.

Nå har vi jo sett wights som er på forskjellige stadier i forråtnelsesprossessen. Siden klima der de er er så kaldt råtner de jo sakte. (For jeg vil tro de fortsetter å råtne selv om de "lever"?) Noen av likene er omtrent bare inntørka skjellettgrinder som åpenbart har vært døde i svært lang tid. De minner veldig om likene som av og til dukker opp i isbreer og har ligget der siden bronsealderen liksom.

 

Kanskje WW og wights ikke stresser med å krysse muren fordi det er for varmt sør for den ennå? Varmen gjør kanskje slik at likene råtner bort? Så de bare chiller og raiser lik mens de venter på at kulda kommer.

 

Kan være en logisk forklaring. Det var jo en laaang vinter sist de var sør også.

Og det er ikke sikkert WW takler varmt klima så bra heller? Vi har jo bare sett dem i snøfokk og bitkulde.

 

Hva tenker folk om det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Angående The Dead Army og at de bruker så lang tid.

Nå har vi jo sett wights som er på forskjellige stadier i forråtnelsesprossessen. Siden klima der de er er så kaldt råtner de jo sakte. (For jeg vil tro de fortsetter å råtne selv om de "lever"?) Noen av likene er omtrent bare inntørka skjellettgrinder som åpenbart har vært døde i svært lang tid. De minner veldig om likene som av og til dukker opp i isbreer og har ligget der siden bronsealderen liksom.

 

Kanskje WW og wights ikke stresser med å krysse muren fordi det er for varmt sør for den ennå? Varmen gjør kanskje slik at likene råtner bort? Så de bare chiller og raiser lik mens de venter på at kulda kommer.

 

Kan være en logisk forklaring. Det var jo en laaang vinter sist de var sør også.

Og det er ikke sikkert WW takler varmt klima så bra heller? Vi har jo bare sett dem i snøfokk og bitkulde.

 

Hva tenker folk om det?

Høres veldig logisk ut. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...