Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Hei.

Spørsmålet mitt har nok vore diskutert her hundre gonger før, men sidan eg ikkje orkar å bla gjennom ~500 sider, så tek eg sjangsen på å spørje.

 

Eg er nett byrja å spela Skyrim, og har akuratt kome til Whiterun. Har oppdaga at når eg vert venn med NPC'ar, kan eg ta omtrent alle tinga deira, medan dei ser på, utan at dei reagerar. Er dette meininga? Til dømes, så vart eg venn med tradaren i Riverwood etter å he hjelpt han, og då kan eg ta nesten alle tinga han har i butikken å selje dei tilbake til han. Rett framfor augene på han!! Merkelege greier. Tilsvarande, kan eg også ta masse ting frå Dragonsreach som er verdifulle ut, utan at nokon reagerar på det.

 

I tillegg; er det huset eg kan kjøpe i Whiterun som er den raskaste måten for meg å skaffe meg ein plass å lagre ting. Merkar at inventory'et mitt er nesten alltid fult, og det er så mange ting eg vil spare på/ikkje selje.

Endret av fz50
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahah genialt ^^

 

@fz50

Ja, så lenge det ikke står "Steal" med rød tekst på objekter så kan du ta så mye du vil, uansett om noen ser på eller ei. Hvis noen ikke ser, så kan du ta dem det står "Steal" på, blir du tatt så får du bot eller fengsel.

Du kan få "større" inventory, eller rettere sagt, bedre bærekapasitet ved å øke Stamina når du levler opp.

 

Edit: Og ja, Whiterun er raskest og billigst. Hvis du vil ha fancy shit i huset(bare PC) så last ned Breezehome remodeled modden så blir det ett meganice hus når du kjøper det.

Endret av xcitu
Lenke til kommentar

Ok. Takk for raskt svar. Eg tykte dette var svært merkeleg. Får nesten dårleg samvit når eg ribba huset til tradaren og selde alt tilbake til han! :p

 

Driv og sparar til å kjøpe Breezehome no. Blir bra å få lesse av litt ting frå inventory'et. :)

Lenke til kommentar

Har nå spilt gjennom alle guildquestene er lvl 50+ og er lvl 100/90+ i one handed+two handed, destruction og healing.

 

Legger skyrim på hyllen og går tilbake til å spille oblivion istedet.

 

Hadde sagt at du gikk tilbake til Morrowind så hadde du vært litt tøffere. Antar du prøver å være "tøff" med det innlegget :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har nå spilt gjennom alle guildquestene er lvl 50+ og er lvl 100/90+ i one handed+two handed, destruction og healing.

 

Legger skyrim på hyllen og går tilbake til å spille oblivion istedet.

 

Hadde sagt at du gikk tilbake til Morrowind så hadde du vært litt tøffere. Antar du prøver å være "tøff" med det innlegget :p

 

Eller Daggerfall så ville det vært top notch!

 

Uansett godt å se fellow TES lojalister.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De burde vel ha fått på plass en del innhold på 5-6 mnd, men tror av DLC "lekkasjene" at det ikke er snakk om å åpne for ett helt nytt landområde utenfor Skyrim men sannsynsligvis heller en ny quest line som omhandler Snow elfs (tidligere Falmers). Det var også hintet til å tilføye Crossbow samt en del nye NPC`er.

 

Men hvis denne DLC`en skal skille seg ut ifra de utallige forsegjorte modsa som har kommet så burde den være ganske omfattende.

 

Edit: Her fikk vi ihvertfall navnet på den: http://www.bethblog.com/2012/05/01/dawnguard/

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...