Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Har hatt skyrim til xbox lenge og har nettopp kjøpt det til ps3. Fant dermed nettopp ut at skyrim til ps3 ikke har støtte for full HD... Utifra de anmeldelsene jeg har sett på nettet var det nesten ikke forskjell på kvaliteten, er dette fordi anmeldelsene har spilt i 720p på xbox også for å sammenligne eller er skyrim på xbox i 1080p merkbart bedre enn skyrim til ps3 som bare er i 720p?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår fremdeles ikke hvorfor folk kjøper Bethesda-spill til konsoll istedenfor PC. Annet en at man må ha en relativt kraftig data for å kjøre alt i best kvalitet.

 

Men alikevel om man må spille på lavere kvalitet ser jeg på PC som det beste valget, om en kun fordi det er så mange kule mods som forlenger gameplay med så utrolig mye. OG man har Unofficial Skyrim Patch, som fikser det meste av bugs man har i spillet.

Lenke til kommentar

Forstår fremdeles ikke hvorfor folk kjøper Bethesda-spill til konsoll istedenfor PC. Annet en at man må ha en relativt kraftig data for å kjøre alt i best kvalitet.

 

Men alikevel om man må spille på lavere kvalitet ser jeg på PC som det beste valget, om en kun fordi det er så mange kule mods som forlenger gameplay med så utrolig mye. OG man har Unofficial Skyrim Patch, som fikser det meste av bugs man har i spillet.

 

Har nettopp kjøpt meg ny gaming pc, men spill som Skyrim kommer jeg fortsatt til og kjøpe på ps3. Synes det er mye bedre og spille på ps3, liker ikke å spille med keyboard og mus. PCen er også stor og tar seg ikke så godt ut ved hovedtven, som er den desidert beste og spille på. PC foretrekker jeg kun til mmo's og spill ala C&C.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår fremdeles ikke hvorfor folk kjøper Bethesda-spill til konsoll istedenfor PC. Annet en at man må ha en relativt kraftig data for å kjøre alt i best kvalitet.

 

Men alikevel om man må spille på lavere kvalitet ser jeg på PC som det beste valget, om en kun fordi det er så mange kule mods som forlenger gameplay med så utrolig mye. OG man har Unofficial Skyrim Patch, som fikser det meste av bugs man har i spillet.

 

Har nettopp kjøpt meg ny gaming pc, men spill som Skyrim kommer jeg fortsatt til og kjøpe på ps3. Synes det er mye bedre og spille på ps3, liker ikke å spille med keyboard og mus. PCen er også stor og tar seg ikke så godt ut ved hovedtven, som er den desidert beste og spille på. PC foretrekker jeg kun til mmo's og spill ala C&C.

Null problem, jeg liker best å spille med kontroller selv, så jeg gjør det. Alt du trenger er en liten dings som du plugger i USBen, et stykke programvare, og du kan lett spille tilbakoverlent i sofaen. Såfremt du har en stor skjerm eller muligheten til å plugge direkte inn i en HD-skjerm med en kabel.
Lenke til kommentar

Er det lett og koble ps3 kontroller til Pcen da? Foretrekker den viss det er mulig.

 

ja, lett.. bruk lade USBen til kontrollen, og plugg i pcen. du finner guide på youtube om hvordan du setter den opp/software :) husket jeg gjorde dette da jeg skulle spille zelda på emulator.

tok meg 2-3 minutter og finne utav det:) lykke til

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan noen kan foretrekke PS3-kontrolleren foran Xbox-kontrolleren er meg en gåte, med mindre man bruker hanskestørrelse 3 (hint: De fleste voksne mannfolk har mellom 8 og 12).

 

Men bortsett fra loadetidene, har jeg ingen problemer med å spille på konsoll. Du får også eliminert disse ganske kraftig om man installerer spillet på harddisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Foretrekker PS3-kontrollen, men nå har jeg ganske små hender da. Den verste kontrollen må være den svære klumpete til Xbox original.

 

 

XboxOriginalController.jpg

 

 

Mer ubehagelig kontroll har jeg ikke vært borti. Ble vel ikke akkurat designa med hensyn til jentehender den der, haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

X-box sin er helt latterlig dårlig pga design på knapper, og spesielt spaker som ikke står på siden av hverandre, ikke størelse. Bruker størelse 10 btw og ps3 kontrollerene synes jeg fortsatt er mye mye bedre. Kontrolleren til xbox er grunnen til at jeg ikke eier en xbox konsoll.

Lenke til kommentar

Hvilken kontroller du liker er jo absolutt totalt avhengig av hva du er vant til. Jeg foretrekker 360-kontroller fordi jeg er vant til det, og sliter virkelig med PS3-kontrollere. Det har fint lite å gjøre med håndstørrelse skulle jeg nå tro.

 

Jeg syns ikke kontrolleren til den originale Xbox var problematisk, fordi jeg var vant til den. Å gå tilbake til den nå blir nær umulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...