Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Størrelsen på hendene og lengde på fingre og sånn har vel alltids noe å si, men jeg mener nå fremdeles at det er hva man er vant til som avgjør hva man foretrekker. Kontrollerene på PS3 og 360 er jo såpass ulike at det er vanskelig for enhver å bytte til den andre om man kun har brukt den ene i lang tid.

Lenke til kommentar

X-box sin er helt latterlig dårlig pga design på knapper, og spesielt spaker som ikke står på siden av hverandre, ikke størelse. Bruker størelse 10 btw og ps3 kontrollerene synes jeg fortsatt er mye mye bedre. Kontrolleren til xbox er grunnen til at jeg ikke eier en xbox konsoll.

 

Morsomt nok synes jeg at det med at de har byttet plass på venstre spake og D-paden på Xbox-kontrolleren er et pluss.

 

Nok håndkontrollprat nå? :)

Lenke til kommentar

Kort oppsummert: Mannfolka med skikkelig nevetak bruker xbox, småbarna og pappaguttærne bruker PS3.

 

Case closed.

 

Jeg fant fin powerleveling i går (selv om det ikke er noen hemmelighet ...), ved å bruke heavy armor og drikke potions som en tulling. Gikk opp fra 44 til 48 på to huler.

Lenke til kommentar

Hvordan klarer du det? Siden Oblivion har jeg ikke funnet en mod som har ødelagt spillet noen ganger :p, bruker du Nexus mod manager?

jepp, men jeg har for vane å skaffe meg alt for mange mods, og ofte kræsjer flere av dem. Hver eneste lille fix og flere forskjelle spells og endringer på byer og hus og NPCer og modeller osv. Har vel rundt 100 mods nå, og spillet mitt går fint, men når du har så mange skal det ikke mye til før en ny kræsjer alt.
Lenke til kommentar

Fordi PC er så mye bedre? Spar meg. For å illustrere et eksempel: Spilte FPS online via konsoll, var i klan. En av de andre i klanen hadde kobla til tastatur og mus for å "få en fordel på oss andre". Jeg moste ham fortsatt ned i gjørma med gamepad som styremetode.

Kjenner meg igjen der.. av og til så må man tape med vilje så ungene ikke blir grinete :)

Lenke til kommentar

En ekte pro-gammer bruker ikke verktøy som hjelper han. Han gjør det vanskeligst mulig for seg selv, slik han kan skryte over hvor flink og god han er, samt proklamere at dette er den eneste måten å spille dataspill på.

 

Derfor har jeg byttet ut mus og tastatur med et morse-apparat. På denne måten kan jeg gjøre alt i alle spill, med en knapp. Eat that, suckers.

Lenke til kommentar

En ekte pro-gammer bruker ikke verktøy som hjelper han. Han gjør det vanskeligst mulig for seg selv, slik han kan skryte over hvor flink og god han er, samt proklamere at dette er den eneste måten å spille dataspill på.

 

Derfor har jeg byttet ut mus og tastatur med et morse-apparat. På denne måten kan jeg gjøre alt i alle spill, med en knapp. Eat that, suckers.

 

Jeg har amputert begge armer og ben, og bruker en sensor plassert mellom jekslene til å sende morsekodene mine. N00b.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...