Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foretrekker PS3-kontrollen, men nå har jeg ganske små hender da. Den verste kontrollen må være den svære klumpete til Xbox original.

 

 

XboxOriginalController.jpg

 

 

Mer ubehagelig kontroll har jeg ikke vært borti. Ble vel ikke akkurat designa med hensyn til jentehender den der, haha.

 

Jeg er jente og når vi fikk xbox ( var ca 10 år) og frem til vi kjøpte 360 har denne vært min favoritt. Og ja, jeg har helt normal håndstørrelse.

Lenke til kommentar

12 år hele gjengen ser jeg

Sist jeg sjekket, kunne ikke 12 åringer bruke ironi og sarkasme.

 

Uansett, er det noen andre som er like lei av skyrim som meg nå? Prøvde å laste ned en del nye mods, og selv om det er ganske kult med alle disse nye husene og rustningene som blir lagd, er selve spillet fortsatt kjedelig, både i quest og alt annet.

 

Få quest -> prate med en NPC eller 2 -> springe gjennom dungeon -> skjeletter i hælene -> finne gravsted -> drepe - > springe ut - > prate med en eller 2 NPC- > finished. Sånn føles Skyrim, nå for tida.

Lenke til kommentar

12 år hele gjengen ser jeg

Sist jeg sjekket, kunne ikke 12 åringer bruke ironi og sarkasme.

 

Uansett, er det noen andre som er like lei av skyrim som meg nå? Prøvde å laste ned en del nye mods, og selv om det er ganske kult med alle disse nye husene og rustningene som blir lagd, er selve spillet fortsatt kjedelig, både i quest og alt annet.

 

Få quest -> prate med en NPC eller 2 -> springe gjennom dungeon -> skjeletter i hælene -> finne gravsted -> drepe - > springe ut - > prate med en eller 2 NPC- > finished. Sånn føles Skyrim, nå for tida.

 

Har spilt skyrim i 340 timer eller no og er ikke like aktiv lenger, men samme var det med Oblivion og tidligere spill og. Etterhvert ble det mye repetisjon. Så da tar man en pause spiller andre spill og venter på bra quest mods etc skal komme. :)

 

Etterhvert blir alle spill repetive, Skyrim er intet unntak.

Lenke til kommentar

Finnes jo en milliard forskjellige Monopol-spill, men i bunn og grunn er det jo det samme spillet. Nye utfordringer må til!

 

Monopol-tips #1: Stokk alle aksjekortene og fordel dem likt på alle spillerne. Fordel også alle pengene på alle spillerne, slik at banken ikke har penger og dens eneste funksjon er å fordele hus til folk. Eiendomshandel spiller-til-spiller er naturligvis lov.

Lenke til kommentar

Hmm..noe er tull med grafikken her. Grafikken er pixelert, ser små firkanter foran meg. Det er slik bare på high/medium grafikk, ikke low. Har oppdatert grafikkortdriveren så det er ikke problemet. Merkelig at det plutselig skulle være slik når jeg spilte skyrim etter ei stund pause. Har den siste patchen. Det virker som problemet gjelder for kun dynamiske pixler og ikke teksturer som er i ro. Noen ideer hva det kan være?

 

Og en ting til: hvor lagres screenshots som jeg tar i skyrim? altså trykker prt scr-tasten, men finner ikke helt ut hvor bildene legges. Ligger ikke i Skyrim mappa.

Endret av Tarmsprekkar Elof
Lenke til kommentar

Vurderer å starte et nytt game (spilte sist gang rundt nyttår). Hva er de beste/mest nødvendige moddene jeg bør installere før jeg lager en ny karakter?

Alle texture-mods er et must.

Hva er det du ikke liker ved Skyrim, og er det noe du kunne tenkt annerledes? Mer avansert Smithing, bedre bueskyting, mer penger til kjøpmennene?

Det er mods for det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...