Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Har nå spilt gjennom alle guildquestene er lvl 50+ og er lvl 100/90+ i one handed+two handed, destruction og healing.

 

Legger skyrim på hyllen og går tilbake til å spille oblivion istedet.

 

Hadde sagt at du gikk tilbake til Morrowind så hadde du vært litt tøffere. Antar du prøver å være "tøff" med det innlegget :p

 

Eller Daggerfall så ville det vært top notch!

 

Uansett godt å se fellow TES lojalister.

jeg bytter til oblivion fordi i min bok så har jeg "fullført" skyrim + er lenge siden jeg har spillt oblivion.

 

klarer ikke finne morrowind eller daggerfall som spiller bra på min piss-pc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Men har dere forslag til ny "class build" Vist jeg evt skal starte på nytt? Som dere synes er bra!

Assassin dude;

 

Sneak + Archery + Smithing + Enchanting.

Sekundært, Alteration for "Dragonhide".

 

Stealth, dagger og bow er rimelig OP, men kjempeartig. :)

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Men har dere forslag til ny "class build" Vist jeg evt skal starte på nytt? Som dere synes er bra!

Assassin dude;

 

Sneak + Archery + Smithing + Enchanting.

Sekundært, Alteration for "Dragonhide".

 

Stealth, dagger og bow er rimelig OP, men kjempeartig. :)

 

Har vurdert light Armor+ Stealth + Dagger :) Ikke Bow egentlig hehe.

 

Har tenkt litt på Conjuration/mage noe i den duren hehe :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Har vurdert light Armor+ Stealth + Dagger :) Ikke Bow egentlig hehe.

Du trenger egentlig ikke Armor fordi ofrene rekker aldri å gjøre motstand:

 

 

Selv med bruk av bue er det ingen som finner deg når du har høy nok sneak;

  1. Stå i skyggen
     
  2. Skyt med bue
     
  3. Flytt deg litt
     
  4. Offeret løpende kommer til der hvor du skjøt fra.
     
  5. Snik deg innpå og ta knekken på'n med kniven.

Skulle noe komme så fort at du ikke rekker å flytte deg unna;

  1. Skyt med bue inntil du får lav helse.
     
  2. Benytt "Ice form" shout. (du får det i første oppdrag for "college of winterhold")
     
  3. Healing spell samt flytt deg unna mens offeret er frossen tilstand.
     
  4. Gjenta fra pt. 1

 

Smithing boost;

Gjør http://www.uesp.net/...ted_Stream_Camp

Pass på å finne Transmute spell som er der, samt "mine" alle 16 (!) "iron ore's"

Gjør senere om alle "iron ore" til "gold ore" og lag smykker. (etter patch 1,5 virker ikke ikke daggers lenger spes. godt som smithing boost).

 

Pengemaskin;

Få tak i et eller annet som har "soul trap" enchant. Disenchant for å lære enchanting'en.

Enchant bue og kniv du bruker med "soul trap".

Kjøp alle lesser & petty soul gems du finner i butikker. Plukk med deg alle soul gems du kommer over. (Gjør også http://www.uesp.net/...:The_Black_Star questet, praktisk for recharg'ing)

Lag "iron dagger" ved smie, enchant disse med et eller annet, f.eks. Fire damg.

Selg hver for 60-100 septims selv med lav enchant level.

 

Etterhvert;

Med høy enchanting level enchanter du "Fortify smithing" klær av noe ræl du finner. Siden du sikkert nå også hat høy smithing med f.eks. "Glass" perk'en kan du med dette tøyet på lage dagger å bue med himla stats (for tidlige glass våpen hent malachite her: http://www.uesp.net/...teamscorch_Mine). 500+ dmg bue er ikke'no problem med litt skills i archery.

Stealth gir deg 3x dmg(bue) og 15x dmg (kniv) som perks.

Både Smithing & Enchanting kan videre "Fortify'es" av poitions. Bue dmg på over 1000 er ikke umulig (one-shot bloody everything!).

 

Dessuten, med 100 i sneak kan du bare "reise deg - tilbake til sneak" for å forvirre enhver fiende (shadow warrior).

 

 

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Har ikke spilt Skyrim så mye jeg, falt av litt av lasset fordi jeg ikke klarer å bli rik. Samme skjedde med Fallout 3 fra samme produsent, men etter en måneds tid ble jeg helt hektet på det. Det samme har ikke skjedd med Skyrim desverre. Spillet støver ned sammen med LA Noire. Faktisk Facebook spill frister mer hehehehe, vet jeg banner i kjærka.

Lenke til kommentar

Hva gjør dere etter dere er ferdige med mainquest? Føler det er litt kjedelig å tusle rundt.

 

Føler jeg selv har gjort main quest mange nokk ganger nå. når jeg begynnte på ny nå valgte jeg å fokusere på conjuration og enchanting noe jeg ikke har vært noe særlig borti før i tilleg til øks i høgra handa. Har faktisk oppdaget masse artige sidequests som jeg ikke fant før.

Har også blitt veldig interessert i mange av de bøkene som ligger rundt omkring. Mange spennende historier, særlig hvis du liker å fordype deg litt i hvordan skyrim folket etc. tenker om magi og slikt. :-)

 

Kort sagt:

Spiller ser ut til å skjule mye meir skatter en hva som er synlig på overflaten.

Lenke til kommentar

Hva gjør dere etter dere er ferdige med mainquest? Føler det er litt kjedelig å tusle rundt.

 

Føler jeg selv har gjort main quest mange nokk ganger nå. når jeg begynnte på ny nå valgte jeg å fokusere på conjuration og enchanting noe jeg ikke har vært noe særlig borti før i tilleg til øks i høgra handa. Har faktisk oppdaget masse artige sidequests som jeg ikke fant før.

Har også blitt veldig interessert i mange av de bøkene som ligger rundt omkring. Mange spennende historier, særlig hvis du liker å fordype deg litt i hvordan skyrim folket etc. tenker om magi og slikt. :-)

 

Kort sagt:

Spiller ser ut til å skjule mye meir skatter en hva som er synlig på overflaten.

 

Selger alle bøkene over en lav sko jeg. Er så vandt til sånne drittbøker som ligger slengt rundt i online spill. Synes det er gørrkjedelig å lese om fiktive guder og sånt. Selger de og får 50 spenn. Det er alt de er godt for unntat de som inneholder quester eller training.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...