Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, de fjernet muligheten til å "cheate" med å bare lage billige daggers til 100. Nå skalerer skill gain med hvilken level itemen er. Omtrent som i WoW og andre RPG-spill med crafting. Når du når en viss skill level, blir itemene "grå" og du får ikke points for dem lengre. De nerfet også prisen på daggerne så du ikke tjener deg steinrik på den simpleste oppskriften.

 

Det er nettopp for å hindre folk i å få 100 på en time.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jepp, de fjernet muligheten til å "cheate" med å bare lage billige daggers til 100. Nå skalerer skill gain med hvilken level itemen er. Omtrent som i WoW og andre RPG-spill med crafting. Når du når en viss skill level, blir itemene "grå" og du får ikke points for dem lengre. De nerfet også prisen på daggerne så du ikke tjener deg steinrik på den simpleste oppskriften.

 

Det er nettopp for å hindre folk i å få 100 på en time.

 

Gjelder dette på pc? Eller PS3/Xbox? Fordi Smithing av daggers funket for meg for 3 dager siden :p

Lenke til kommentar

Bare til et visst punkt, så går vinninga opp i spinninga. Aner ikke om det er patcha på konsoller. Det står i patch notes til PC hvertfall. Rundt smithing 30-40 får man nesten ikke skillpoints lengre, og blir tvunget til å gå på leting etter dwemer artifacts eller andre mats for å komme seg videre i smithinga.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja, jeg tror meningen er at de vil vi skal utforske verden og finne nye mats, ikke bare kjøpe leather og iron hos vendor og stå der hele tiden og skille opp.

 

Akkurat som at man ikke kan lvl fra 1-400 på den første oppskriften i leatherworking i WoW. Eller hvilket som helst annet spill.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jepp, de fjernet muligheten til å "cheate" med å bare lage billige daggers til 100. Nå skalerer skill gain med hvilken level itemen er.

Ikke level, men salgspris. Jo dyrere greie du lager, jo mer smithing "points". Lag smykker (bruk "transmute" spell for å gjøre "iron ore" til "gold ore").

Lenke til kommentar

Aner ikke hvem jeg er gift med i spillet eller hvor kjerringa er... har teleportert alle kandidater til meg og ingen av dem sier "my love" D:

Hvor er pengemaskina mi?!

 

Har du sett utenfor kjøkkenet? :p

 

Det er bare der han har lett. Se i kjøkkenet, så skal du se at du finner den du søker :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...