Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som om min tror den er i lader hele tiden nå...

Står batteri 100% trekk ut lader på varslingsmenyen og den irriterende usb varslingen kommer opp.

Og om jeg skrur av telefonen får jeg opp ett varsel ikon med temperaturmåler vedsiden av batteriet.

 

Må koble i lader for og få den på igjen og da er de samme ikonene der...

 

Forslag til løsning som ikke er hard reset?

Er på original fw.

 

Vurderer elektro pray i usb porten da det virker som om det er den som er trøbblet..

Lenke til kommentar

Ossen er "garantien" hvis du skal Roote?

 

http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=ossen&begge=+&ordbok=nynorsk

 

Nei, ingen treff for "ossen" gitt. Hvis du derimot mener hvordan, så ryker garantien.

 

Men, er den kjøpt av forhandler i Norge, til privatperson i Norge har vi reklamasjonretten vår som fortsatt vil dekke produksjonsfeil. Dekker selvsagt ikke feil som kommer av at man misbruker root.

Lenke til kommentar

Siden laptopen min er så døende med heat issues (Dell XPS M1330) at den må stå i vindustrekken, og likevel ikke klarer spille film, kjører jeg å for første gang film fra min GS2 via HDTV adapter og HDMI.

 

Funker fett!

Men jeg får ikke dual screen løsning nei, og brukt telefonen til sms etc underveis.

Lenke til kommentar

Virker som om min tror den er i lader hele tiden nå...

Står batteri 100% trekk ut lader på varslingsmenyen og den irriterende usb varslingen kommer opp.

Og om jeg skrur av telefonen får jeg opp ett varsel ikon med temperaturmåler vedsiden av batteriet.

 

Må koble i lader for og få den på igjen og da er de samme ikonene der...

 

Forslag til løsning som ikke er hard reset?

Er på original fw.

 

Vurderer elektro pray i usb porten da det virker som om det er den som er trøbblet..

Jeg hadde samme problemet. Ordnet seg med noen firmware oppgraderinger. Erpå xwk8 nå. Hva har du?

Lenke til kommentar

Noen tips til hvordan bruke galaxy SS2 GPS'en når man er på ferie i f.eks. USA ?

Vil helst bruke google maps, siden det er så enkelt å bruke og godt oppdatert.

Men kan jo ikke aktivere mobildata i utlandet, for å så få en saftig regning i posten et par uker sennere.

Kan man ikke betale for en brukbar gps programvare som ikke krever mobildata aktivert?

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Jeg har et problem:

 

Lydnivået er lavt (maksnivået) nå jeg bruker ringer med de medfølgende hodetelefonene.

 

Har funnet en slags løsning på nettet:

 

Enter service mode by typing below code on your dialer :

*#*#197328640#*#*

click the following:

[5] AUDIO

[1] NB (VOICE CALL)

Choose Handset, headset, Speaker (which ever you want higher volume)

[1] VOLUME

[1] SRC Speech RX Volume

Change default values and higher the values any number of your choosing, here is an example:

[0]0_lvl : 68

[1]1_lvl : 72

[2]2_lvl : 76

[3]3_lvl : 80

[4]4_lvl : 84

[5]5_lvl : 88 Higher these values to until hear volume improvement.

 

 

Men denne metoden fungerer ikke:(

 

Noen som har en løsning på dette problemet?

Lenke til kommentar

Batteriet på denne telefonen er jo helt forferdelig, 100% før jeg gikk for å sove, når jeg sto opp igjen idag, så var den på 60%. Skal den virkelig bruke så mye strøm i løpet av en natt, der den ikke er blitt brukt, datatrafikk og WiFi er skrudd av.

 

Noen som har tips til hvordan jeg kan unngå dette?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...