Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har min tredje sII nå på 2 uker. To er sendt på service og den tredje er akkurat lik. Den bare restarter av seg selv. Plutselig står det tast pin kode uten at jeg har rørt den. Leste at andre og har dette problemet. Har noen en løsning? Skikkelig irriterande. Prøvde å bytte denne min tredje men de skulle kontakte samsung før de ga meg ny. Men hjelper jo ikke visst den og restarter. Noen tips?

Lenke til kommentar

Har min tredje sII nå på 2 uker. To er sendt på service og den tredje er akkurat lik. Den bare restarter av seg selv. Plutselig står det tast pin kode uten at jeg har rørt den. Leste at andre og har dette problemet. Har noen en løsning? Skikkelig irriterande. Prøvde å bytte denne min tredje men de skulle kontakte samsung før de ga meg ny. Men hjelper jo ikke visst den og restarter. Noen tips?

Dette skjedde med en av SGS2 jeg har hatt. Den var helt ny med Micro SD 16Gb minnekort montert. Den reststartet ofte.

Tok ut minnekort og problemet var borte.

Men det er ikke sikkert du bruker ekstra minnekort på dine?

 

Bare et tips.

Lenke til kommentar

Har min tredje sII nå på 2 uker. To er sendt på service og den tredje er akkurat lik. Den bare restarter av seg selv. Plutselig står det tast pin kode uten at jeg har rørt den. Leste at andre og har dette problemet. Har noen en løsning? Skikkelig irriterande. Prøvde å bytte denne min tredje men de skulle kontakte samsung før de ga meg ny. Men hjelper jo ikke visst den og restarter. Noen tips?

Dette skjedde med en av SGS2 jeg har hatt. Den var helt ny med Micro SD 16Gb minnekort montert. Den reststartet ofte.

Tok ut minnekort og problemet var borte.

Men det er ikke sikkert du bruker ekstra minnekort på dine?

 

Bare et tips.

Takk for tipset. Joda jeg bruker minnekort så må kansje teste uten. Men ville jo gjerne hatt minnekortet da ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg bryr meg?????

 

En oppdatering SKAL være valgfritt og IKKE påtvunget! Spesielt når det skjer uten forvarsel og etterlater ingen notifikasjon.

Regner med at det står i vilkårene du har godtatt, at oppdateringen IKKE er valgfri og SKAL være påtvunget, og at ingen notifikasjon er nødvendig...

Lenke til kommentar

Har min tredje sII nå på 2 uker. To er sendt på service og den tredje er akkurat lik. Den bare restarter av seg selv. Plutselig står det tast pin kode uten at jeg har rørt den. Leste at andre og har dette problemet. Har noen en løsning? Skikkelig irriterande. Prøvde å bytte denne min tredje men de skulle kontakte samsung før de ga meg ny. Men hjelper jo ikke visst den og restarter. Noen tips?

Dette skjedde med en av SGS2 jeg har hatt. Den var helt ny med Micro SD 16Gb minnekort montert. Den reststartet ofte.

Tok ut minnekort og problemet var borte.

Men det er ikke sikkert du bruker ekstra minnekort på dine?

 

Bare et tips.

Takk for tipset. Joda jeg bruker minnekort så må kansje teste uten. Men ville jo gjerne hatt minnekortet da ;)

 

Har også hatt restart problem, men viste seg å være TPU dekslet jeg hadde rundt som var litt stramt over av/på knappen :roll:

Lenke til kommentar

Hei dette er sikkert et dumt spørsmål, og det er sikkert blitt besvart tidligere i denne tråden, men med tanke på at det er over 700 sider driter jeg i det.

 

Jeg lurer på om noen vet hva forskjellen er på SG SII med frontlogo vedsiden av frontkameraet, og de telefonene uten? Jeg kjøpte min SG SII på NetOnNet rett etter den kom ut, men alle de andre jeg ser med SG SII har frontlogo på sin telefon? Er dette fordi min er eldre og er det ingen forskjell utenom på de?

 

Takker for svar

Lenke til kommentar

I USA kjører de frontlogo via AT&T, men ingen frontlogo på T-Mobile og Sprint. Det skal også nevnes at SGS2 versjonene er litt forskjellige innen det Amerikanske markedet, men jeg vil tro NetOnNet ikke kjører kampanjer på Amerikanske mobiltelefonversjoner?

Lenke til kommentar

Ikonet til Google play var jo overraskende stygt.

 

Ellers luerer jeg på hvor feilen mest sannsynlig er når batterimåleren er kaputt, er det i batteriet eller i mobilen? Selv etter 5-6 komplette batterisykluser så får jeg perioder der batteriet angivelig bare lader seg ut 3-4% på en halv dag, men når jeg skrur telefonen av og på så synker det med 25%. En eller annen plass skurrer det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Du kan holde telefonen din unna Internett, men hvorfor bryr du deg om Android Market blir oppdatert (og får nytt navn og ikon)? Google kan for ordens skyld også avinstallere vanlige app'er, og gjør dette på alle enheter dersom de finner farlige applikasjoner på Android Market.

 

Hvorfor jeg bryr meg?????

 

En oppdatering SKAL være valgfritt og IKKE påtvunget! Spesielt når det skjer uten forvarsel og etterlater ingen notifikasjon. Dessuten så fucker det opp theme mitt :p

 

Det sist nevnte har jeg ikke noe problem med.

Får jeg si at dette høres mer ut som noe Apple ville gjort enn Samsung? :tease:

Lenke til kommentar

Apple kunne vel funnet på å renske hele minnekortet ditt dersom de fant ut at det lå et bilde av en pupp der :tease:

 

Når det er sagt så har hvertfall jeg ingen problemer med at oppdateringer til Google Apps kommer OTA og uten at jeg må gjøre noe. Det er nok oppdateringer som skal installeres til alle de andre programmene så dersom jeg kan slippe å oppdatere Market, Gmail osv er jeg glad jeg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hm, fant en mulig bugg i checkrom v6 idag. Testa å ha på pattern lock. Hvis jeg velger emergency call, så snur telefonen på siden, så tilbake, så henger den seg, mister dekning, så restarter UI og jeg er unlocked. Merkelig.

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...