Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ICS ruller ut offisielt på lørdag?

 

http://pulse.me/s/6MuxS

 

Håper det stemmer :D

http://www.engadget.com/2012/03/08/samsung-galaxy-s-ii-ics/

 

Jeg bare sier tusen takk for en fin bursdagsgave jeg får av dere i Samsung, for jah, jeg har bursdag i dag 9 mars :new_woot:

 

Eller blir jo en forsinket bursdagsgave med en dag. Men men, bedre enn ingenting heh.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt Android Market... Fikk spørsmål om jeg ville godta lisensen, både på SII og Asus Transformer'n min, men det har ikke skjedd noe. Ingen Google Play, kun Market.

Hvorfor får ikke jeg det nye?

Prøv å renske data for Market under Settings - Applications - All - Market. Du skal først få den lisensskjermen og etter litt når du starter Market på nytt skal Google Play være der.

 

--

 

ICS er bekreftet offisielt for 10. mars av Samsung Filipinene.

 

http://www.androidcentral.com/galaxy-s-ii-ics-update-coming-mar-10-says-samsung-philippines

Lenke til kommentar

Fra engadget:

 

Update: Samsung's just tweeted that March 10th date is (sadly) wrong. It added that once the upgrade schedule is concrete, it'll confirm through its dedicated Twitter account.

 

Dessuten virker det som SamsungNorge er sinnsykt trege. Bare se hvor langt tid 2.3.6 oppdateringen tok.. Men et par uker kanskje?

Lenke til kommentar

Virker som samsung ikke er interessert i lansere noe som helst. Hestkuker :p

 

Kjører for øyeblikket TheBiyrani ICS Rom, syntes den er brukans, ingen spesielle bugs, uten Samsung bloatware, notifikasjons systemet og multitaskinga fungerer utrolig bra. Syntes det er herlig å spille GTA 3 med Ps3 kontrollen :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Virker som samsung ikke er interessert i lansere noe som helst. Hestkuker :p

 

Kjører for øyeblikket TheBiyrani ICS Rom, syntes den er brukans, ingen spesielle bugs, uten Samsung bloatware, notifikasjons systemet og multitaskinga fungerer utrolig bra. Syntes det er herlig å spille GTA 3 med Ps3 kontrollen :D

 

I rest in my case ... cool.gif

Lenke til kommentar

Hei.

Tenker å roote(?) telefonen min for å legge inn ICS (siden eg er lei av å vente på den offisielle og illeluktende touchwiz).

Hvilken root/rom burde eg gå for? Hvilken har mest funksjonalitet og minst mangler? (samt er stabil).

Kan gjerne sende meg svar i innboksen med en link/forklaring til hvordan eg gjør det:-)

 

(beklager dersom eg spør etter noe som allerede er beskrevet, men tråden er rimelig stor å lete igjennom fra min tablet)

Lenke til kommentar

Hei.

Tenker å roote(?) telefonen min for å legge inn ICS (siden eg er lei av å vente på den offisielle og illeluktende touchwiz).

Hvilken root/rom burde eg gå for? Hvilken har mest funksjonalitet og minst mangler? (samt er stabil).

Kan gjerne sende meg svar i innboksen med en link/forklaring til hvordan eg gjør det:-)

 

(beklager dersom eg spør etter noe som allerede er beskrevet, men tråden er rimelig stor å lete igjennom fra min tablet)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1436854

Bruker Resurrection Remix ics v9.6 selv,og har ikke oppdaget bugs hittil.Veldig bra batteri også.Er veldig fornøyd med den.

Lenke til kommentar

Takk for tipset! Skal prøve den:-) noe eg burde være obs på?

Nei.Følger du instruksene,kan det ikke gå galt.

Jeg tok en backup av mine viktigste apper med Titanium først da.

Bruker denne Romen daglig og har aldri hatt problemer,tvert i mot.

Er rask og stabil. :)

Lenke til kommentar

Hei.

Tenker å roote(?) telefonen min for å legge inn ICS (siden eg er lei av å vente på den offisielle og illeluktende touchwiz).

Hvilken root/rom burde eg gå for? Hvilken har mest funksjonalitet og minst mangler? (samt er stabil).

Kan gjerne sende meg svar i innboksen med en link/forklaring til hvordan eg gjør det:-)

 

(beklager dersom eg spør etter noe som allerede er beskrevet, men tråden er rimelig stor å lete igjennom fra min tablet)

 

Hvis du vil ha helt stock ICS (slim som galaxy nexus har) anbefaler jeg denne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...