Gå til innhold

- Gi mæ sama, isbjørna å moskusa!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen som blir homofile/bifile fordi Jan Thomas er mye i media...

 

Det er ingen homofile jeg har pratet med som har hatt ett valg.

 

Bare det å være litt annerledes i dagens samfunn kan medbringe mye strev, tror du virkelig folk plutselig velger å bli homo?

 

Det er ett pluss at homofili blir mer synlig, da fordommene mot dette er helt håpløse.

Her tror jeg McHalvorsen er inne på noe essensiellt. At en som barn gradvis ble tiltrukket av jenter når en er gutt f.eks. Det må vel være en lik gradvis prosess også for de homofile. Det er nok sjeldnere noen bare bestemmer, at Nei, nå er jeg så lei at jeg likegodt vil bli homofil! :!:

Lenke til kommentar
Fortell meg da ærede sosialdarwinist om hvordan det å suge tisselur og stappe tisselur i rompe gir en fordel i naturen.
Om du faktisk er på punkt B) får du som sagt selv finne informasjon om dette. Jeg er på A) og vil ikke påta med å sette meg inn i nyere forskning og undervise deg uten å få klekkelig betalt for det. Det er du som trenger dette, ikke jeg.

Om pk2010 vil ha svar på fordeler. Vel, om du er sulten, og ikke har mat, så er jo det å suge tisselur en alternativ løsning om ikke annet. Det må jo i videste betydning kunne ansees som en fordel sånn sett å suge tisselur for overlevelsens skyld. :xmas:

 

Men straks det er nok føde, så er det jo ikke noen spesiell fordel. En kan jo få klamydia i halsen og slikt.

Lenke til kommentar

Vel, det er jo den slags aktivitet homser bedriver +at de lager brune smultringer.

 

Det er egentlig bare en annen måte å si at det er unaturlig på.

 

Hvis du er så misfornøyd med at homofile lever sine liv som homofile, og i tillegg åpent, foreslår jeg at du gjør følgende, Razool (eller hva du nå heter):

 

Oppsøk nærmeste asylmottak. Fortell dem at du vil hjem, og trenger en flybillett. De kan sikkert ordne en billett til deg. De kan sikkert også hjelpe deg med å holde deg i hånda til du er ombord i flyet, og trygg fra alle de fæle homofile til du er hjemme, hvor homofile blir steinet.

 

Men det vi nordmenn ikke vil ha, er slike som deg, som ikke klarer å la være å hetse homofile.

 

God tur hjem'a!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, det er jo den slags aktivitet homser bedriver +at de lager brune smultringer.

 

Det er egentlig bare en annen måte å si at det er unaturlig på.

Jeg kan forstå at folk kan synes det er litt ubekvemt å se f.eks. to hannkjønn kysse hverandre. For hva blir vel mer intimt enn akkurat kyssing munn på munn, siden de gjør dette åpenlyst på gaten.

 

Om noen suger penis eller penetrerer anus, vedgår oss andre ganske lite, da dette som regel foregår på soverommet, eller andre private steder.

 

Om en strekker det andre veien, så ville de fleste blitt ganske overrasket over å se en mann og kvinne knulle av stor vellyst på åpen gate, så der er det liten forskjell på heterofil og homofil.

 

En reagerer bare så mye mer når to av samme kjønn kysser. Det er ihvertfall ett sjeldnere syn en når heterofile kysser hverandre.

 

At noen hater og forfølger homofile har jeg ikke så mye til overs for, og jeg forstår ikke helt grunnen bak den stygge handlingen å hate og forfølge basert på hvilken seksuell legning en person har.

 

Jeg får med meg at mange likevel handler slik med hat og forfølgelse. Det er vel mer ett massehysteri enn ett personlig engasjement (selv om det nok er unntak på det også).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tilbake til tema:

 

Gløttet på Grand Prix sangen på TV og hørte hele låten på radio. Herregud. Jeg blir kvalm. En sang som høres ut som den kommer fra Zulu-land som synges av en Zulu-dame skal representere Norge? Hva er i det hele tatt vitsen med begrepet "Norge" om "norsk" kultur og etnisitet er totalt irrelevant? Og hvorfor sang dama på engelsk? Er det engelsk vi snakker i Norge?

 

Hører jeg en dame fra Marokko synge i en konkurranse så vil jeg helse høre noe marokkansk. Skjønner dere? Jeg er helt enig med Høyre-dama. Eneste som er synd er at hun var så feig at hun ba om unnskyldning.

 

Sami ædnan.... den vant jo også en gang. Helt feil - for samene er sin egen nasjon. Norge er Norge, og sameland er sameland.

 

Tilbake til tema II, homofili:

 

Homofili er først og fremst en sykdom slik jeg ser det. Visste dere at mange har blitt kurert for homofili? Og er i dag langt lykkeligere som heterofile enn som homoer? Neida, dette vil ikke media si noe om. Media gjør jo det motsatte: driver aktiv kampanje for alt som er sykt, unaturlig og destruktivt.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gran Prix (som er delvis ontopic):

Se bare hvor mye medieoppmerksomhet det fikk, når Alexander Rybakk kysset Lena fra Tyskland. Dette beviser nesten det jeg sa forleden, at kyssing er en meget intim ting.

 

Homofili:

Belzebob, du sier at homofili er en sykdom, sånn nesten helt uten begrunnelser. Kan du si noe mer om hvorfor du synes homofili er en sykdom?

Lenke til kommentar

Homofili er først og fremst en sykdom slik jeg ser det. Visste dere at mange har blitt kurert for homofili? Og er i dag langt lykkeligere som heterofile enn som homoer? Neida, dette vil ikke media si noe om. Media gjør jo det motsatte: driver aktiv kampanje for alt som er sykt, unaturlig og destruktivt.

Når man kommer med noe kontroversiellt, er det vanlig at man tar med kilder.

 

Så... Kilde? :)

 

*edit*

 

I så fall, hvordan kurerer man denne sykdommen? er den smittsom? Brukes det pillere eller antibiotika for å kurere den?

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Homofili er først og fremst en sykdom slik jeg ser det. Visste dere at mange har blitt kurert for homofili? Og er i dag langt lykkeligere som heterofile enn som homoer? Neida, dette vil ikke media si noe om. Media gjør jo det motsatte: driver aktiv kampanje for alt som er sykt, unaturlig og destruktivt.

Ser du også det å være venstrehendt som en sykdom? Kan man ikke også få folk som er venstrehendte til å bruke høyre hånd istedefor og påstå at de er "kurerte"?

 

Og er også sykdom hos alle dyrearter hvor det forekommer homofili? Kan disse også kureres?

Lenke til kommentar

Gløttet på Grand Prix sangen på TV og hørte hele låten på radio. Herregud. Jeg blir kvalm. En sang som høres ut som den kommer fra Zulu-land som synges av en Zulu-dame skal representere Norge?

Vakker er hun også. Det får være måte på...

 

Hva er i det hele tatt vitsen med begrepet "Norge" om "norsk" kultur og etnisitet er totalt irrelevant?

Norsk kultur er ikke irellevant. Tvert om. Men den er heller ikke en museumsgjenstand. En kultur må være levende og uttrykke samtiden, ellers er det ikke noen som bryr seg om den. Norge må være en levende nasjon, så vi ikke ender opp som statister på Maihaugen og Norsk Folkemuseum alle sammen. (Litt som amerikanske indianere kler seg i skinn og fjær og danser for turistene, og så går hjem og skifter til jeans og t-skjorte.)

 

Og hvorfor sang dama på engelsk? Er det engelsk vi snakker i Norge?

I starten måtte alle land synge på sitt eget språk. Men artister som Anita Skorgan observerte at det gjorde at land med andre språk enn engelsk, tysk og fransk hadde et handicap i den internasjonale finalen, fordi ingen forstod teksten. (De skandinaviske landene stemte gjerne på hverandre.) Så de jobbet for at det sulle være lov å synge på engelsk. Over tid ble reglene lempet på.

 

Hører jeg en dame fra Marokko synge i en konkurranse så vil jeg helse høre noe marokkansk. Skjønner dere?

Selvsagt. Og reiser jeg til itialia vil jeg spise pasta. Det har noe med forventninger å gjøre. Men hadde jeg bodd i Marokko hadde jeg ønsket meg moderne goder og skikker, og hadde jeg bodd i Italia hadde jeg kanskje hatt lyst på en hamburger i ny og ne.

 

Jeg er helt enig med Høyre-dama. Eneste som er synd er at hun var så feig at hun ba om unnskyldning.

Ja, det er litt synd. For jeg tror hun mente alvor, og det hadde vært greit å kunne plassere skylden der den hører hjemme.

 

Sami ædnan.... den vant jo også en gang. Helt feil - for samene er sin egen nasjon. Norge er Norge, og sameland er sameland.

Da får vi gi dem sameland da, det vil si Nord-Norge, med oljefelt og alt. Så kan de delta i MGP selv.

 

Homofili er først og fremst en sykdom slik jeg ser det.

Hva blir anderledes im du kaller noe en sykdom? At de angivelig kan helbredes? Homofili skader ingen. Homoseksuell aktivitet mellom voksne samtykkende mennesker er en privatsak. Jeg kan kalle rasisme en sykdom, men det endrer ingenting.

 

Visste dere at mange har blitt kurert for homofili?

Ja, på samme måte som katolske prester er kurert for pedofili...

 

Og er i dag langt lykkeligere som heterofile enn som homoer?

Nei. I så fall var de ikke homofile i utgangspunktet. Men jeg kjenner homofile som tvang seg selv til å leve som heterofile, og de var aldri lykkelige.

 

Neida, dette vil ikke media si noe om. Media gjør jo det motsatte: driver aktiv kampanje for alt som er sykt, unaturlig og destruktivt.

Hvorfor i all verden skulle de det? Er rikspressen i all hemmelighet eiet av homofiles landsforbund? Eller er det noen som går rundt i norske barneskoler og plukker ut elever og sier "Når du blir voksen skal du bli homofil, og studere journalistikk og ta over media?"

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...