Gå til innhold

- Gi mæ sama, isbjørna å moskusa!


Anbefalte innlegg

Var liksom Lenin så bra da? har var også ansvarlig for massakre og ba om at likene ble hengende framme til advarsel mot andre som ikke ville underkaste seg.

Lenin var den første som sa at at revolusjonen måtte gjennomføres ved et diktatur og tvang. Det hadde han antagelig rett i. At det skulle kunne skje med fredelige midler er nokså utenkelig. Han la både teoretisk og praktisk grunnlaget for Stalins terror.

 

Jeg utfordrer deg også til å komme med ett eneste eksempel på hvor man har prøvd kommunisme uten at det har ført til drap og massive brudd på mennekerettene.

Desverre så lærer vi ikke av historien. Enhver generasjon må gå på trynet selv før de lærer. Og for å tryne må du være ute i bakken, og dagens revolusjonære er oftest av skrivebordsvarianten.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jeg tenke meg at denne "dyrehomofilien" oppstår f.eks i dyrehager, dvs unaturlige habitat hvor tilgangen på enkelte goder kan være begrenset.
Må nok skuffe deg med at dette eksisterer ute i det fri helt uten "unaturlig" påvirkning.

 

Ellers er det jo interessant at denne "irrasjonaliteten" som du kaller det må skape en fordel for artens overlevelsesevne for ellers ville naturlig utvalg for lengt ha sørget for at dettte hadde forsvunnet. Hvis du faktisk er interessert i temaet så finnes det sikkert publisert forskning på området som prøver å forklare hvilken fordel homoseksualitet skaper for en art.

 

Du har 3 valg:

 

a) Godta det faktum at homoseksualitet skaper en fordel for visse sosiale arters overlevelsesevne.

 

b) Sette deg inn i forskning på området og faktisk finne ut av hva disse mekanismene kan være.

 

c) Benekte, benekte og igjen benekte hva vi faktisk observerer i naturen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
En fordel faktisk. på hvilken måte gir homofili deg fordeler i naturen? Jeg kan se at det muligens kan gi "deg" enkelte fordeler om du er i fengsel.
Om du faktisk er genuint interessert i dette anbefaler jeg punkt B) ovenfor. Selv havner jeg på punkt A) og synes som sagt det er ypperlig at de homofile lar det bli mere damer igjen på resten av oss.

 

Ellers må jeg minne om at det er veldokumentert at homofobe menn lettere blir seksuelt opphisset av lettkledte menn enn hva snittet av befolkningen blir. Det kan hende du får deg en overraskelse på området.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samtidig så prøver du å kalle meg for homofob i en negativ hentydning og at jeg på et eller annet viset skal bli tiltrukket av menn. Er ikke dette litt selmotsigende?

 

Jeg mener, det er jo trossalt du som hevder at homofili er normalt.

Endret av pk2010
Lenke til kommentar

Tro meg. Når jeg var 10 så VILLE jeg ikke like det samme kjønn, det var jo feil. Når jeg var 11 ville jeg fortsatt ikke. Ei heller når jeg var 12, eller 13, 14, 15 eller 16... Uansett hvor mye jeg prøvde, så klarte jeg ikke å unngå det. Fortell meg hvordan jeg kunne unngå det pk. Jeg hadde ikke engang hørt snakk om homomfile før seksualundervisningen i 6.klasse. Da jeg var 11. Altså et år etter jeg fant ut jeg hadde sansen for samme kjønn. Jeg ble ikke påvirket av "alle de homofile". Alikevel ble jeg som jeg ble.

Lenke til kommentar
Fortell meg da ærede sosialdarwinist om hvordan det å suge tisselur og stappe tisselur i rompe gir en fordel i naturen.
Om du faktisk er på punkt B) får du som sagt selv finne informasjon om dette. Jeg er på A) og vil ikke påta med å sette meg inn i nyere forskning og undervise deg uten å få klekkelig betalt for det. Det er du som trenger dette, ikke jeg.
Lenke til kommentar

En fordel faktisk. på hvilken måte gir homofili deg fordeler i naturen? Jeg kan se at det muligens kan gi "deg" enkelte fordeler om du er i fengsel.

Gener er ikke til for å gi individet fordeler, de er til for å gi seg selv fordeler.

 

Geir :)

..i den evige kampen om overlevelse så gir ikke homofili noen fordeler eller styrke. Styrke ligger i nummer og familieenheten.

Endret av pk2010
Lenke til kommentar
Fortell meg da ærede sosialdarwinist om hvordan det å suge tisselur og stappe tisselur i rompe gir en fordel i naturen.
Om du faktisk er på punkt B) får du som sagt selv finne informasjon om dette. Jeg er på A) og vil ikke påta med å sette meg inn i nyere forskning og undervise deg uten å få klekkelig betalt for det. Det er du som trenger dette, ikke jeg.

Kan du ikke bare fortelle oss hvordan det å suge tisselur og stappe tisselur i rompe gir noe evolusjonært forsprang da.

Lenke til kommentar
Samtidig så prøver du å kalle meg for homofob i en negativ hentydning og at jeg på et eller annet viset skal bli tiltrukket av menn. Er ikke dette litt selmotsigende?
At fornektelse kan føre til sterke følelser og agressjon er ikke noe nytt.

 

Tradisjonelt var det de menn som var litt "myke" og ikke passet til fysisk arbeid som ble sendt bort for å bli prester. Og større personlig konflikt de hadde og mere skremt de var av sine egne følelser jo mer agressive var de mot andre homofile. Det som stod som en sidesetning i Bibelen og der ble likestilt med å spise skalldyr ble plutselig noe av det mest sentrale i religionen for dem. Dette henger fortsatt igjen idag hvor mange kristne mobber homofile, men hvor ser man kristne mobbe de som spiser skalldyr?

 

Jeg mener, det er jo trossalt du som hevder at homofili er normalt.
Jeg bare konstaterer at homofili finnes hos en rekke sosiale dyrearter. Det er du som ser ut til å hisse deg opp om temaet og ønsker å sette på merkelapper og marginalisere fenomenet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vårt folk har vandret gjennom det som er dagens Iran, ja, men det er en digresjon. Det folk som bor der i dag har blitt mikset med det fra naboene.

 

En Arier er en europeer.

 

Hvordan skal vi med våre blå og grønne øyne, blondt og rødt hår, recessive gener stamme fra folk som ha mørkt hår og mørke øyne og som åpenbart også har andre fysiske forskjeller enn oss? Det er en biologisk umulighet.

 

VÅRT folk vandret gjennom Iran, hvorvidt ditt folk stopppet der eller ikke er jeg mer usikker på, Ali Mohammed, eller hva du nå heter. (Forøvrig er det MYE med evolusjon du ikke har forstått, ser jeg...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...