Gå til innhold

- Gi mæ sama, isbjørna å moskusa!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

☭ Alle er like mye verdt ☭

Derfor dere tok livet av et godt antall millioner i Russland? Kommunisme er bullshit fra ende til anen!

Nå blander du kommunisme med Stalinisme. Øverst på forumet står det at man skal sette ekstra fokus på saklighet her i Politikkforumet, hadde vært fint om du leste det.

Nå er faktisk Stalinisme en grad av kommunisme! Så nei, jeg er ikke usaklig!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hah! Nei, jeg snakker om hvordan etnisk norske skal viskes ut til fordel for et nytt og "flerkulturelt" Norge og at det er en grunn til at "norsk" presse pusher "flerkulturelle" i en meget ufordelaktig stor grad i forhold til deres antall i befolkningen ellers.

 

Når du skriver etnisk norsk, hva tenker du på da? Jeg tror ærlig talt ikke du vet hva du forsøker å beskytte mot denne flerkulturelle "tilsmussingen".

 

Jeg har ikke noe mot nye medlemmer i det norske samfunnet, for jeg føler meg ikke truet av andre kulturer. Samtidig så misliker jeg folk som er ekstremt "politisk korrekte" - dere vet - sånne som absolutt MÅ ha et innvandrerbarn til å bære flagget i toget på 17. mai, for å vise alle hvor inkluderende vi er. På den andre siden har vi fremmedfiendtlige tullinger som er minst like irriterende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Blir berre flauare og flauare av å bu i detta landet. Noreg skal konstant vise negra og andre ikkje vestlige innvandrara når vi er i internasjonalt media. Viss vi får sjangsen er det konstant dei vi sender ut, sjølv om vi har betre utøvera/sangera å sende ut som faktisk er norske. HABA, HABA. Ville heller sagt kokko, kokko.

 

Når har du for eksempel sett ein kvit person representert eit Asiatisk land? Da ville det sikkert blitt eit stort styr og media hadde vert negative til det, men viss det er dei som skal representere vårt land, da er verden blitt til eit utopia.

 

Nei, la nordmenn representere oss og la utlendingene representere seg sjølv.

Og forresten, dette året heia eg like mykje på Spania som Noreg, fordi vi har ein utlending som representera oss i år og.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Ja, og svindel er en form for kapitalisme :roll:

 

Nei, kapitalisme betyr berre at private bedriftar, personar og organisasjonar gjer opp økonomien, i tillegg til at marknaden skal ha sjølvstyre, uten ingrep fra staten. Svindel kan like godt førekomme i planøkonomi, slik som det var i sovietunionen. Viss eg hugsa rett vart jo befolkninga svindla av kommunistane når dei kom til makta, dei låvde jo dei eit godt liv...

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Hah! Nei, jeg snakker om hvordan etnisk norske skal viskes ut til fordel for et nytt og "flerkulturelt" Norge og at det er en grunn til at "norsk" presse pusher "flerkulturelle" i en meget ufordelaktig stor grad i forhold til deres antall i befolkningen ellers.

 

http://www.nj.no/Sjekkliste+for+journalistisk+arbeid+i+det+flerkulturelle+Norge.b7C_wlnIY4.ips

 

Grusom link! Snakk om "smisk, smink, skjul, kamufler, hjernevask, overbevis". Nå er vi omtrent i den situasjonen indianerne var i i tiden før de solgte Manhattan for en håndfull mynter..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Blir berre flauare og flauare av å bu i detta landet. Noreg skal konstant vise negra og andre ikkje vestlige innvandrara når vi er i internasjonalt media. Viss vi får sjangsen er det konstant dei vi sender ut, sjølv om vi har betre utøvera/sangera å sende ut som faktisk er norske. HABA, HABA. Ville heller sagt kokko, kokko.

 

Når har du for eksempel sett ein kvit person representert eit Asiatisk land? Da ville det sikkert blitt eit stort styr og media hadde vert negative til det, men viss det er dei som skal representere vårt land, da er verden blitt til eit utopia.

 

Nei, la nordmenn representere oss og la utlendingene representere seg sjølv.

Og forresten, dette året heia eg like mykje på Spania som Noreg, fordi vi har ein utlending som representera oss i år og.

Vil gjerne høre hvor du (eller andre som er enig med deg) i så fall vil "sette grensen"?

 

Hvis det ikke er tilstrekkelig med norsk statsborgerskap, er det geografisk/etnisk opphav eller graden av "kulør" i hudfarge som skal bestemme hvorvidt man kan få lov å representere Norge i internasjonale konkurranser?

 

Hva med personer opprinnelig adoptert fra Kina eller Vietnam? Er det "greit"? Eller fra sør-amerika som Columbia eller Brasil? Eller gjelder det bare Afrika osv.?

 

Kort sagt, jeg venter på ei liste/oversikt over fy-fy land eller regioner

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt synd hvordan media prøver å kneble oss ved at vi knapt kan si noe kritisk uten å bli stemplet som rasistisk. Jeg syns det var uheldig at hun dama der vant MGP. Når man representer Norge i en slik konkurranse syns jeg man kan vise til noen tradisjoner i Norge eller "norsk"..

 

Så kan man jo selvfølelig si at de fleste tradisjoner og kjennetegn vi har her i Norge er importert. Joda, hverken samene eller moskusene har vært her særlig lenge i en større sammenheng. Men de HAR vært her. Det var ikke noe som helst norsk over den sangen i det hele tatt.

 

Nei gi meg gjerne B-gjengen, kebab og jojo gangsters importert fra MTV, det har iallefall blitt en del av den norske kulturen og om 100 år er det sikkert like naturlige deler av Norge som moskuser og samer.

Lenke til kommentar
Nei gi meg gjerne B-gjengen, kebab og jojo gangsters importert fra MTV, det har iallefall blitt en del av den norske kulturen og om 100 år er det sikkert like naturlige deler av Norge som moskuser og samer.

100 år? I Oslo har det mest brukte navnet på nyfødte gutter allerede i flere år vært Muhammed.

 

Nå skal det sies at Muslimer ikke akkurat er de beste til å variere navn heller da.

Lenke til kommentar
Nå skal det sies at Muslimer ikke akkurat er de beste til å variere navn heller da.
Det er mye annet de heller ikke er flinke til å variere så vi vet hvordan det vil bli i Oslo framover.

 

Da dette har vært kjent kan jeg ikke skjønne annet enn at dette har vært en villet politikk for de som har att makten i Norge de siste årene.

Lenke til kommentar

Handler ikke MGP om at den beste låta skal vinne da? Altså den låta folk flest liker og stemmer på vinner? Det er ikke akkurat den norske stat som har bestemt at denne dama skal vinne, men folket.

 

Jeg tror ikke det folket stemte på henne fordi de tenkte: "nå skal vi jaggu vise europa at vi likere afrikanere i landet vårt", men at de syntes sangen var bra, og det er det MGP handler om

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...