Gå til innhold

- Gi mæ sama, isbjørna å moskusa!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja, vi har i grunn et samfunn som avler avvikere.

 

Jeg kan være enig i at homoseksuelle er overrepresentert i media, men det har vel med å gjøre at det er det folk synes er "best" nå og hvis det selger hvorfor skal ikke TV2 og Se og Hør få tjene på å ha mye om Jan Thomas og Homsepatruljen osv..?.

Og staten jobber mer for at folk ikke skal hate homofile enn å få folk til å like dem.

Lenke til kommentar

Grunnen til at det norske stat er oppfører seg såpass fordelaktig overfor homser er vel mest pga at de ønsker å fremme drakonske hat-regler som begrenser ytringsfriheten.

 

Hvilke drakonske hat-regler? Og som sagt, det står deg helt fritt til å flytte hjem, hvis du er så misfornøyd med at Norge er et rasjonelt land, med rasjonelle mennesker med et rasjonelt syn på homofili. Vi steiner mao. ikke homofile, i motsetning til landet du kommer fra. (Og du gir meg INGEN grunn til å tro annet enn at du er radikal muslim.)

 

Ja, men forumet har regler mot personsdiskusjoner. Dessuten er denne tråden løst definert. Den handler om det generelle forfallet i det norske samfunnet slik jeg ser det.

 

Og en del av det forfallet er vel mangelfull integrering av innvandrere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...