Gå til innhold

- Gi mæ sama, isbjørna å moskusa!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å være en kvinne virker også å være fordelaktig om du skal bli årets nordmann. Menn liker vi ikke i dagens feminist-Norge.

 

Aller helst bør du være sammensatt av forskjellige raseelementer, være en kvinne og fronte saker som er direkte skadelig for den etniske befolkningen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det som plager meg her er:

 

1:Hun klarer nesten ikke treffe en eneste tone, hun høres helt tonedøv ut. Hvordan kan en slik person bli sanger? Det kan umulig være hennes evner som vokalist.

 

2: Den ligner for mye på en annen sang. Klarer ikke komme på hvem dorginalen var med, men det var ikke Waka Waka som heller ikke er helt ulik.

 

BTW i kenianske medier fremstilles hun som dronningen av Norge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Legger merke til at for videoene av denne som NRK har lagt ut på Youtube har de fjernet muligheten til å legge inn kommentarer. Det har de ikke gjort for de andre artistene.

 

Og vips så kan NRK melde at hele Norge støtter denne artisten.

Frimurerstyrte NRK har gått i fronten med dette svineriet i lang tid. Er veldig lenge siden de begynte med "flerkulturelle" programledere i Barne-Tv f.eks (get em while theyre young), lenge før innvandrerbefolkningen var oppe i den katastrofale mengden den nå er. Hva jeg mener med det er at vi skulle ikke ha sett dem i det overdrevne nummeret i media om de ikke hadde bedre evner enn oss nordmenn, noe de ikke har. Så de har med andre ord vært selektive og gått inn for å pushe en "flerkulturell" profil.

 

Det vi ser i norsk presse i dag er bare en videreføring av den samme konspirasjonen.

 

Man skulle jo tro at landet besto av 50% homser og innvandrere slik media legger det frem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Legger merke til at for videoene av denne som NRK har lagt ut på Youtube har de fjernet muligheten til å legge inn kommentarer. Det har de ikke gjort for de andre artistene.

 

Og vips så kan NRK melde at hele Norge støtter denne artisten.

Frimurerstyrte NRK har gått i fronten med dette svineriet i lang tid. Er veldig lenge siden de begynte med "flerkulturelle" programledere i Barne-Tv f.eks (get em while theyre young), lenge før innvandrerbefolkningen var oppe i den katastrofale mengden den nå er. Hva jeg mener med det er at vi skulle ikke ha sett dem i det overdrevne nummeret i media om de ikke hadde bedre evner enn oss nordmenn, noe de ikke har. Så de har med andre ord vært selektive og gått inn for å pushe en "flerkulturell" profil.

 

Det vi ser i norsk presse i dag er bare en videreføring av den samme konspirasjonen.

 

Man skulle jo tro at landet besto av 50% homser og innvandrere slik media legger det frem.

 

Jeg tror det er veldig fint at vi ikke har kun ariske, etniske nordmenn overalt bl.a i barnetv. Integreringen blir ikke bedre av at vi gjemmer bort homser og mørkhudete i media. SÅ vidt jeg vet er de fleste programledere og popstjerner i Norge fortsatt lyshudete.

 

Er det virkelig så innmari mange utlendinger ift hvite i nyhetsbildet da TS? Eller kan det hende at du legger merke til det hver gang du ser en mørk og ikke en hvit slik at du lurer deg selv til å tro det?

Lenke til kommentar

Og vips så kan NRK melde at hele Norge støtter denne artisten.

Det er nok ingen som tror at hele Norge støtter henne. Vi vet alle at det finnes noen som vil gjøre selv MGP til en konspirasjon. Men her er det snakk om en slagerkonkurranse hvor det er seerne som stemmer. Og sist jeg sjekket (det er riktig nok en stund siden jeg brydde meg om MGP) så var det ikke de venstreintelektuelle som så på programmet.

 

Så her har vi et eksempel på det kjedelige fenomenet at det er Kari og Per Hvermansen, de som skal lide under denne fryktelige statsstøttede innvandringen, som stemte på Stella. Hvordan kan de finne på å gjøre det? Kanskje de rett og slett synes at hun er en vakker ung dame med en fengende låt?

 

Spesielt original er låten ikke, den er en pastisj over karibiske rytmer. Men originalt har vel ikke MGP vært siden Teigen stilte som skjelett med Terje Rypdals låt og daværende kone...

http://www.youtube.com/watch?v=6u9hMOu78R4

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg tror det er veldig fint at vi ikke har kun ariske, etniske nordmenn overalt bl.a i barnetv. Integreringen blir ikke bedre av at vi gjemmer bort homser og mørkhudete i media. SÅ vidt jeg vet er de fleste programledere og popstjerner i Norge fortsatt lyshudete.

 

Er det virkelig så innmari mange utlendinger ift hvite i nyhetsbildet da TS? Eller kan det hende at du legger merke til det hver gang du ser en mørk og ikke en hvit slik at du lurer deg selv til å tro det?

Du tror det er veldig fint, flott det. Troen din skal du få ha i fred. Dette er første gangen jeg har hørt noen slenge ut ordet integrere i forbindelse med homser. Hvor skal du ha dem integrert i såfall? Er det noen som forfølger dem? Skal vi kanskje kjøre på med litt homser i barne-tv også med det samme vi er i gang? Kanskje vi burde kvotere homser i norske arbeidsmiljø slik at det blir bredere aksept? Vi kan straffe arbeidsgivere som ikke ansetter homser... Mange forslag.

Endret av pk2010
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dette er første gangen jeg har hørt noen slenge ut ordet integrere i forbindelse med homser. Hvor skal du ha dem integrert i såfall? Er det noen som forfølger dem?
Både kristne og muslimer har for tradisjon å forfølge homser, ganske så ironisk for de som kjenner til litt historie og tradisjoner i disse gruppene.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner at du ikke er så bevandret i musikkens verden, karibisk er det definitivt ikke. :D

Jeg lurte på hvor jeg fikk karibisk fra jeg også. Men så slo det meg at det i grunnen ikke var så forferdelig on topic, og så lot jeg det stå.

 

Gjør det noen forskjell?

 

Geir :)

 

Er det ikke nok at vi skal bli påtvingt denne homsefrisøren i VG og Dagbladet?

Det er vel ingen som tvinger ham på deg. La vær å lese VG og Blabla, så slipper du...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg tror det er veldig fint at vi ikke har kun ariske, etniske nordmenn overalt bl.a i barnetv. Integreringen blir ikke bedre av at vi gjemmer bort homser og mørkhudete i media. SÅ vidt jeg vet er de fleste programledere og popstjerner i Norge fortsatt lyshudete.

 

Er det virkelig så innmari mange utlendinger ift hvite i nyhetsbildet da TS? Eller kan det hende at du legger merke til det hver gang du ser en mørk og ikke en hvit slik at du lurer deg selv til å tro det?

Du tror det er veldig fint, flott det. Troen din skal du få ha i fred. Dette er første gangen jeg har hørt noen slenge ut ordet integrere i forbindelse med homser. Hvor skal du ha dem integrert i såfall? Er det noen som forfølger dem? Skal vi kanskje kjøre på med litt homser i barne-tv også med det samme vi er i gang? Kanskje vi burde kvotere homser i norske arbeidsmiljø slik at det blir bredere aksept? Vi kan straffe arbeidsgivere som ikke ansetter homser... Mange forslag.

 

Homser er en del av virkeligheten, innvandrere er en del av virkeligheten. Hvorfor skal de da ikke få være en del av bildet? I ditt hode kan det hende at det eneste som går på tv er programmer med homser og "negre", men virkeligheten er en annen.

Hvorfor skal vi ikke ha homser i barnetv? Er det bedre at vi gjemmer dem for barna våre? Er de en styggedom?

 

Homofili er naturlig, annen hudfarge enn din er naturlig. Inni er vi like vet du vel?

Endret av McHalvorsen
Lenke til kommentar

Homser og innvandrere er en unaturlig stor del av dette bildet du snakker om når man ser på hvordan befolkningen er sammensatt ellers. Altså i den virkelige verden og ikke i hvordan det er på NRK fjernsynet eller i Dagbladet. Så da er det betimelig å spørre, hvorfor er det slik?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...