Gå til innhold

- Gi mæ sama, isbjørna å moskusa!


Anbefalte innlegg

Homsene kan vi sende til Madagaskar. Så kan de bli der generasjon etter generasjon i lykksalighet. Ja, ettersom homofili er like bra som heteroseksualitet, så klarer vel homsene å lage barn også?

Hvorfor skal vi sende dem noe sted når de ikke gjør noe ulovlig eller umoralsk?

 

Hmm. Så de kan slippe unna den forferdelige diskrimineringen vi fæle heteroer utsetter dem for her i nazi-Norge? Dessuten kan de ha masse gøye party hele tiden og gi hverandre AIDS. Frivillig, selvfølgelig.

 

---------------

 

Muhammed? Var det noen som mente jeg er muslim? Neida. Muslimene har forøvrig et stort homo-problem selv. Hvilket skyldes det faktum at det er så vanskelig for ugifte menn å finne en sex-partner av det motsatte kjønn. Homofili florerer som bare det i muslimske land. Et trist resultat av kulturen de har.

 

Send muslimene til Madagaskar også. Og ta gjerne med jødene i samme slengen. Og noen millioner griser. Så de har noe å spise.

 

Voila! En bedre verden.

 

(Glemte: vi sender Stortinget også. Og Obama, Kissinger, Bush/Clinton, Pentagon + resten av kjeltringene. Obama setter god pris på litt homse-gøy. Det vet vi jo fra Larry Sinclair.)

 

Holdningene dine er i dag bare kjent i den muslimske verden, Razool (eller hva du nå heter). Derfor kan man slå fast at du er radikal muslim. Ett eller annet har gått fryktelig galt ved integreringen av deg, jeg tror nok ikke du er tilpassbar. Og reiser du hjem, slipper du jo unna alle disse homofile, vet du. Der blir de steinet. Vi nordmenn og veltilpassede utlendinger ønsker deg god tur hjem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holdningene dine er i dag bare kjent i den muslimske verden, Razool (eller hva du nå heter). Derfor kan man slå fast at du er radikal muslim. Ett eller annet har gått fryktelig galt ved integreringen av deg

Ser at du hamrer videre med dette "muslim-sporet" ditt. Nei, denslags holdninger er IKKE bare kjent "i den muslimske verden" men også utbredt i Norge;

 

"Bedre død enn homo"

http://www.tv2nyhetene.no/tabloid/bedre-doed-enn-homo-2693413.html

 

"Alle homofile er besatt av demoner"

http://www.fvn.no/lokalt/lister/article483294.ece?redir=true

 

"homoseksualitet er en abnormitet og en kreftsvulst på samfunnet"

http://www.idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=8854

Lenke til kommentar

Holdningene dine er i dag bare kjent i den muslimske verden, Razool (eller hva du nå heter). Derfor kan man slå fast at du er radikal muslim. Ett eller annet har gått fryktelig galt ved integreringen av deg

Ser at du hamrer videre med dette "muslim-sporet" ditt. Nei, denslags holdninger er IKKE bare kjent "i den muslimske verden" men også utbredt i Norge;

 

"Bedre død enn homo"

http://www.tv2nyhetene.no/tabloid/bedre-doed-enn-homo-2693413.html

 

"Alle homofile er besatt av demoner"

http://www.fvn.no/lokalt/lister/article483294.ece?redir=true

 

"homoseksualitet er en abnormitet og en kreftsvulst på samfunnet"

http://www.idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=8854

 

Det beste er utvilsomt å eksportere allehånde mullaher og imamer, uansett religion. Slike hoppende gale irrasjonaliteter er uønsket i ethvert rasjonelt, vettig samfunn. Kristenvarianten kan man jo fint eksportere til artens kjerneområde, som er Alabama.

 

http://www.snotr.com/video/2889/Top_Gear_-_Rednecks_in_Alabama_USA

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle jeg være fundamentalist?

Fordi du ikke var opptatt av "norsk homo-hets" før jeg nevnte det. Med andre ord kun ensidig opptatt av å henge den merkelappen på muslimske samfunn. Det er agendaen din.

 

Men til din "trøst" så tror jeg vi er litt fundamentalister alle sammen her inne, inkludert meg selv, på forskjellige områder. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm. Så de kan slippe unna den forferdelige diskrimineringen vi fæle heteroer utsetter dem for her i nazi-Norge? Dessuten kan de ha masse gøye party hele tiden og gi hverandre AIDS. Frivillig, selvfølgelig.

 

Også sender vi dere heterofolk til Kina, så dere kan gi hverandre AIDS. Det er jo faktisk AIDS blant heterofile også vettu.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle jeg være fundamentalist?

Fordi du ikke var opptatt av "norsk homo-hets" før jeg nevnte det. Med andre ord kun ensidig opptatt av å henge den merkelappen på muslimske samfunn. Det er agendaen din.

 

Men til din "trøst" så tror jeg vi er litt fundamentalister alle sammen her inne, inkludert meg selv, på forskjellige områder. :D

 

Du nevnte homohets? Det har jeg ikke fått med meg. Jeg reagerte bare på homohetsen fra Razool Belzebob og Mohammad PK2010. De kan jo bare dra hjem, enten til et ørkenland, Alabama eller Israel, regner jeg med. De virker dårlig integrerte i det moderne norske samfunnet.

hva slags fundamentalisme har jeg gitt uttrykk for?

Lenke til kommentar

Jeg reagerte bare på homohetsen fra Razool Belzebob og Mohammad PK2010. De kan jo bare dra hjem, enten til et ørkenland, Alabama eller Israel, regner jeg med. De virker dårlig integrerte i det moderne norske samfunnet.

Jeg skal love deg at begge disse herremennene er etnisk norske så det holder, de drar nok ingen steder.

 

Du får prøve noe annet :)

Lenke til kommentar

Jeg reagerte bare på homohetsen fra Razool Belzebob og Mohammad PK2010. De kan jo bare dra hjem, enten til et ørkenland, Alabama eller Israel, regner jeg med. De virker dårlig integrerte i det moderne norske samfunnet.

Jeg skal love deg at begge disse herremennene er etnisk norske så det holder, de drar nok ingen steder.

 

Du får prøve noe annet :)

 

Hvis de er norske, snakker vi kristenvarianten, de er like dårlig integrerte som den muslimske varianten. Hva med en aldri så liten eksport til Alabama?

Men jeg synes dog at intensiteten i homohatet deres peker veldig klart mot islam. Så inntil videre går jeg ut fra at de er nettopp muslimer. Rasjonelle er de under ingen omstendigheter.

Lenke til kommentar

Nå er vel begge to nordmenn, så ser ikke helt vitsen med å snakke om dårlig intergrering.

 

Begge nordmenn? Med den intensiteten i homohatet? Og dessuten:

FrP ønsker å kaste ut dårlig integrerte innvandrere, også 2. og 3. generasjons innvandrere. Men det er da ingen forskjell på 2. generasjon og 20. generasjon, rent prinsippielt. Er man dårlig integrert, så er man dårlig integrert. Ut med dem!

Lenke til kommentar
Nå er vel begge to nordmenn, så ser ikke helt vitsen med å snakke om dårlig intergrering.
På samme måte som man ikke automatisk blir dårlig integrert av å være utlending så blir man heller ikke automatisk godt integrert i et moderne norsk samfunn av å være etnisk norsk.

 

Men her er det egentlig snakk om noe annet. Hva homofobi kommer av er velkjent, de som er sikre på sin egne seksualitet blir ikke homofobe.

Lenke til kommentar
Nå er vel begge to nordmenn, så ser ikke helt vitsen med å snakke om dårlig intergrering.
På samme måte som man ikke automatisk blir dårlig integrert av å være utlending så blir man heller ikke automatisk godt integrert i et moderne norsk samfunn av å være etnisk norsk.

 

Men her er det egentlig snakk om noe annet. Hva homofobi kommer av er velkjent, de som er sikre på sin egne seksualitet blir ikke homofobe.

Velkjent for deg... før du kom ut av skapet. I dag så elsker du menn åpenlyst. Vi er glade for at du slipper å lide lengere.

Endret av pk2010
Lenke til kommentar

Det finnes forøvrig intet gen for homoseksualitet. Hva slags konklusjoner kan man dra av det?

 

Svar: At ytre påvirkninger er den største drivkraften. F.eks hva man leser i media og ser på tv. Om man befinner seg i et samfunn der det takket være massiv hjernevasking har blitt akseptert så er jo selvsagt det også en faktor man må regne med. Statlige organisasjoner som jobber mot "diskriminering" og lignende.

 

Ja, vi har i grunn et samfunn som avler avvikere.

Endret av pk2010
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvorfor moderator tillater disse diskusjonene om person og ikke sak. Er det slik at de som er politisk korrekte skal få ha frikort til å si hva f de vil?

 

Temaet for tråden er "- Gi mæ sama, isbjørna å moskusa! Vurder emne:", ikke homofili. Du står selv for en gedingen avsporing. Og når du begir deg ut med så ekstreme meninger som du gjør, så får du tåle å høre det. Integrering av innvandrere er et hett tema for tiden, og når du selv endrer tema for tråden en gang, bør andre kunne gjøre det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...