Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Faller ut av kjærlighet er vanskelig

Falling for svik er verst

Broken tillit og knuste hjerter

Jeg vet, jeg vet --------

 

Dette pluss noe mer fail var kopiert under ett bilde på face (av en jente som tok bilde av seg selv i speilet med trutmunn ofc).

 

Hvordan inn i helvete kan du være så dum att når du kopier fra google oversetter så ser du ikke at det fortsatt er noe engelsk igjen. Bare det å ha slike tekster under bilder av seg selv gjør meg ganske irritert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig Boss. Eller når de skal finne opp sine egne og tror de er så forbanna poetiske. Fikk akkurat et eksempel. En kjerring har tatt et helt ordinært bilde av seg selv og under skriver hun "even shallow water is over your head". Hva faen liksom? Hvem bryr seg om hvem hun hater eller ikke? Det der er så typisk sånn der "bryr meg ikke uansett hva du sier, har en så bastant holdning fordi jeg lett tar til meg ting og derfor må jeg bygge opp en sånn bitche-fitte-attitude".

Lenke til kommentar

Verstingene er selvfølgelig de som tar en finger foran ene neseboret og blåser ut snørr av det andre. Blir kvalm når folk gjør det ute blant folk

Sant skal sies, det er jævlig digg å bli kvitt det pollen-infiserte snørrhelvete som befinner seg i nesen da.

 

Men, jeg gjorde det bare når jeg var i militæret. Midt ute i skogen.

Lenke til kommentar

Hater sånne sympati-jævler som skal vise bilder av radmagre barn nede i Afrika og klirre med bøssen. Pleier å gi de sinte blikk!

 

Helt enig, og de der cheesy reklamene på TV med piano der de viser babier tynnere enn en sultestreikende husnisse i 2 min.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Mange av de jeg møter er rimelig koselig, og vi kan gjerne stå å prate en liten stund før jeg dreper samtalen med å si at jeg på mitt stramme studentbudsjett har valgt min veldedige organisasjon, og viker ikke fra den uansett.

 

On topic: Vanvittig dyre forsikringspremier ødelegger totalt mitt lille håp om å kunne fått kjøpt meg bil :/

Lenke til kommentar

folk som skriver på denne måten helt uten tegnsetting eller stor forbokstav det er helt jævlig å lese for oss med dysleksi og helt sikkert for alle andre også skjønner folk ikke at resten av verden ikke vet åssen de tenker når de skriver på denne måten for ikke å snakke om mangel på linjebrudd der det skal være linjebrudd wall of tekst er dritkjett å lese hvorfor kan ikke skolen fokusere mer på norsk folk maser jo hele tiden om at elevene ikke får nok gym og matte men ikke om at de ikke får nok norsk også er det jævlig irriterende med som bruker stor forbokstav på helt tilfeldige ord faen altså dette var irriterende å skrive får vondt i hodet av å skrive sånn ikke har jeg ibux heller så jeg blir ikke kvitt hodepinen heller også irriterer det at sjampoen min ikke lukter jordbær og kiwi for jordbær og kiwi lukter godt

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gateselgere(ala Face2Face), spesielt i Trondheim. Umulig å gå over kongegata uten å bli spurt om å kjøpe forsikring\reddbarna\gymmedlemskap\proteiner\omegatabletter.

 

Faen altså.

 

 

Hater sånne sympati-jævler som skal vise bilder av radmagre barn nede i Afrika og klirre med bøssen. Pleier å gi de sinte blikk!

Ja faen i helvette jeg hater børsebærere

 

 

Hater sånne sympati-jævler som skal vise bilder av radmagre barn nede i Afrika og klirre med bøssen. Pleier å gi de sinte blikk!

 

Helt enig, og de der cheesy reklamene på TV med piano der de viser babier tynnere enn en sultestreikende husnisse i 2 min.

Problem fixed.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kl 07:50: "Hey, god tid før jobb, stikker innom Rema og handler frokost/lunsj"

 

Kl 07:53: Stille seg i kassekø

 

Kl 07:57: Observerer at mannen som står 5 plasser foran meg i køen skal ha en veldig spesifikk snusboks, og skal ha en annen snusboks i tillegg. Cue forvirret kassemann.

 

Kl 07:59: En av de andre erfarne ansatte kommer for å finne nevnte snusboks i et annet snusskap, ser at det er 10 stykker i kø, og går vekk igjen. Kommer tilbake med en ny ansatt som får i jobb å telle opp veksel i den andre kassen.

 

Kl 08:01: Er nå nummer tre i køen.

 

Kl 08:03: My face: FFFFFFFUUUUUU.jpg

 

Kl 08:05: Endelig fått betalt, og går ut av butikken, hvorpå jeg skal over en av Trondheims travleste gater (Elgesetergate, for kjentfolk. Ca midt mellom Samfundet og Lerkendal). Der blir det selvfølgelig rød mann akkurat i det jeg kommer meg ned til krysset.

 

Kl 08:10: Kommer på jobb, 10 minutter for sent.

Lenke til kommentar

Gateselgere(ala Face2Face), spesielt i Trondheim. Umulig å gå over kongegata uten å bli spurt om å kjøpe forsikring\reddbarna\gymmedlemskap\proteiner\omegatabletter.

 

Faen altså.

 

 

Hater sånne sympati-jævler som skal vise bilder av radmagre barn nede i Afrika og klirre med bøssen. Pleier å gi de sinte blikk!

Ja faen i helvette jeg hater børsebærere

 

 

Hater sånne sympati-jævler som skal vise bilder av radmagre barn nede i Afrika og klirre med bøssen. Pleier å gi de sinte blikk!

 

Helt enig, og de der cheesy reklamene på TV med piano der de viser babier tynnere enn en sultestreikende husnisse i 2 min.

Problem fixed.

Jeg bryr meg da om det, jeg liker bare ikke børsebærere!

 

En ting som irriterer meg som bare faen er skribenter for nettaviser som f.eks de retardene fra Spillverket som nå plutselig er en del av Gamer.no som skriver så helvettes dårlig. Hvordan i helvette noen kunne finne på å ansette idioter som ikke greier å forme de enkleste setninger begriper jeg ikke.

Lenke til kommentar

 

Feil, ikke fixed.

 

Jeg hadde ikke hatt noe imot å hjelpe barn som holder på å sulte i hjel. En cheesy TV-reklame som viser små radmagre negerunger med trutmunn for å se "søtere" ut (som beordret av de som filmet dem),og en irriterende piano som bakgrunnsmusikk kommer ikke til å få meg til å betale slik at organisasjonen kan stikke av med 70% av pengene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...