Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tinestafetten i morgen og jeg MÅ løpe :angry::realmad::wallbash:

 

Hadde det sånn selv i 6 klasse. Var "reserve". Da de som ikke var reserve fant ut hvor lett det var å late som man var dårlig måtte jeg selvfølgelig løpe.

Ja fy faen, alle i klassen latet som om de var syk så måtte jeg som faktisk hadde det drittvondt i foten løpe :(

Lenke til kommentar

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7627709

 

Jævla miljø-nazistiske trehippie-nisser.

 

Det kreves 3000-4000 vindmøller for å generere kraften EN av dagens atomreaktorer kan generere.

 

Hva skal de gjøre i Japan da? Bølgekraft har vært en stor flopp så langt, og vindmøller må de fylle opp hele kysten sin med for å generere nok strøm.

 

Dagens fissjonsreaktorer slår seg av passivt når de overoppheter med hjelp av smeltet salt. Fukushima's reaktorer var 3 generasjoners utdatert design, Thorium-reaktorer er på vei, fusjon er på vei... Ser virkelig ikke poenget med de stygge, høye, fugle-drepende, skog-etende (spørs hvor man plasserer dem), hvite misfostrene som kalles vindmøller. Det er ett tilbakesteg.

 

EDIT: Basere ett samfunn på solkraft tar også noe innihelvetes mye plass, og det koster veldig mye å vedlikeholde dem.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Artister som skal ha en hel jævla historie med i musikkvideoen sin før dem begynner og spille sangen sin. Er ikke interessert og se et minutt eller 2 med bullshit før musikken begynner.

Lenke til kommentar

Tinestafetten i morgen og jeg MÅ løpe :angry::realmad::wallbash:

 

Hadde det sånn selv i 6 klasse. Var "reserve". Da de som ikke var reserve fant ut hvor lett det var å late som man var dårlig måtte jeg selvfølgelig løpe.

Ja fy faen, alle i klassen latet som om de var syk så måtte jeg som faktisk hadde det drittvondt i foten løpe :(

 

Man må ikke noe som helst. Å adlyde andre er et valg man tar. Det er ikke veldig vanskelig å si "Jeg avstår."

Lenke til kommentar

Er heldigvis ikke mye sånt innen metallbransjen. De har bare klisjefulle langhårede hardrockere som står der å rykker frem og tilbake på skjermen, mens drager/flammer/krigere flyr/brenner/løper rundt dem.

Heller en musikkvideo med "historie" typ Telephone enn en blodharry metal-video. 99% av alle musikkvideoer innenfor metalsjangeren feiler så utrolig

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tinestafetten i morgen og jeg MÅ løpe :angry::realmad::wallbash:

 

Hadde det sånn selv i 6 klasse. Var "reserve". Da de som ikke var reserve fant ut hvor lett det var å late som man var dårlig måtte jeg selvfølgelig løpe.

Ja fy faen, alle i klassen latet som om de var syk så måtte jeg som faktisk hadde det drittvondt i foten løpe :(

 

Man må ikke noe som helst. Å adlyde andre er et valg man tar. Det er ikke veldig vanskelig å si "Jeg avstår."

 

Jeg har prøvd den taktikken, riktignok ikke på tinestafetten men feks enkelte timer. Det første skolen gjorde var å stille spørsmålstegn ved min psykiske helse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...