Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jenter som:

Poster bilde på facebook, skriver "midlertidlig" så dem skal få kommentarer som "pen<3<3<3" og "Ikke slett, ha det!!!!". Herregud.

Jenter som alltid poster tekster fra sanger, eller "dype" tekster under profilbildene sine på facebook.

Jenter som poster emo-facebookstatuser, og vil ikke fortelle hva det er - når en spør.

Jenter som skriver til hverandre på profilbildene "du er pen" "Nei du er!!!!" "nei, du er jo<3<3" herrefettegud.

Alle gjør jo det der. Og, når en kommenterer det til dem - så nekter dem som bare det.

Hvorfor er det slik at noen jenter har dritmasse kommentarer fra jenter, men ingen fra gutter nesten ? Er slik jeg forstår det, pga at dem skal faen meg få økt selvtillit, ved å blant annet "du er pen, nei du er blabla"

Argh. Fuck jenter og facebook.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det betyr at man er mindre verdt enn den man bøyer seg for. Støvet er liksom det som er på bakken og når man bøyer seg i det så blir man skitten som en gris så for muslimer og annet pakk betyr det at man er verdt det samme som en gris i forhold til den andre personen. Du kan si masse om muslimene, men akkurat her synes jeg det er ganske nøyaktig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

DNB Finans er noen skikkelige troll!

 

Fredag: Oppdager at noe er galt med et lån. Ringer kl. 17, får beskjed om at de har åpent mandag - torsdag fram til kl. 19. Fredag til kl. 16. Lørdag har de åpent 11 - 14. Ganske typisk egentlig.

 

Lørdag: Ringer kl. 11:30, får nå mange valg som jeg må trykke. Uansett hvilket valg jeg velger kommer det en telefonsvarer og sier at de har stengt og opplyser om åpningstidene. Kunne dem ikke bare si det med det samme, slik dem gjør alle andre dager? Istedet for at jeg må ringe tilbake tre ganger for å prøve alle valgene (ofte kan dem hjelpe deg fra en annen avdeling).

 

Kanskje like greit, for jeg var så forbannet siste gangen jeg ringe at samtalen hadde bunnet ut i usakligheter. Uansett, de burde virkelig få styr på sentralbordet sitt slik at man unngår feilinformasjon og frustrasjoner. Hvor vanskelig kan det være?.

Lenke til kommentar

Kaymeerah:

Den ledningen som henger over togskinnene, kalt kjøretråden, har 16.000 volt i Norge.

I tillegg har den en tredjedel av den frekvensen som du får i stikkontakten. Den lavere frekvensen gjør den enda farligere, da strøm med lavere frekvens går gjennom ryggraden og organene, mens høyere frekvenser i større grad ledes gjennom huden, og vekk fra indre organer.

 

Grunnen til at man likevel har valgt å drive tog med en såpass lav frekvens, er at de første elektriske lokomotivene ikke tålte høyere frekvenser.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...