Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, Bybanen har en topp på 1000V, men varierer for det meste mellom 750-850V.

 

Trikker forstår jeg kjører på 1000V, men trodde togene kjørte på det samme. Ledningen hadde vel blitt for tjukk på 1000V, så det er vel egentlig bare logisk at de kjører 16 ganger høyere.

 

EDIT: Synes personlig man kunne redigert vekk .gif-en, ikke slette hele posten.

 

Irriterer meg litt.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fotballfans. Fy faen det irriterer.

 

Sitter her på vakt og kjeder meg foran TV-en med laptopen, og hele tiden i løpet av kampen som nettopp gikk sitter det en tufs her og roper og hoier til den minste ting som skjer, og løper rundt og hopper om noe fantastisk skjer. Prøver såklart også å få meg med på "moroa" og dytter meg litt rundt i gledessprangene hans.

 

Jeg sitter faen meg her og ikke engang gir deg et blikk eller smil, tufs. Jeg bryr meg mer om hvor mange kattunger Tande P fikk i fjor enn hva som skjer i fotball. Vær snill og ignorer meg mens jeg sitter her og totalt ignorerer den driten du ser på.

Endret av Saft Suse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Plutselig, klokka 13.30 i dag (ca.) ga nesesprayen sitt siste sprut. Og nesespray er vel det jeg trenger mest for øyeblikket.

Tar mopeden, og kjører til sentrum, for å komme meg til apoteket. "Lørdag, stengt klokken 14.00" :realmad:

 

Ble heller ikke noe bedre da mopeden ikke ville starte, fordi den surnet. Måtte derfor vente 30 min før jeg fikk start på den.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

At et selskap som Packard Bell verken har support via e-post eller tilgang til info om eldre produkter (komponentinfo altså, ikke drivere/doks/patch etc). Nå får jeg aldri vite om jeg kan overklokke PCen min eller ikke.

Er det ikke det man har forum til? Det kan du nemlig ikke, kun ytterst få Dell-maskiner tilbyr 10%OC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...