Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Grenseløst irriterende at Adobe på død og liv må plassere en jævla snarvei til Acrobat Reader hver gang det drittprogrammet oppdateres, og det er ca en gang i uken. Hvem faen er det som åpner Acrobat Reader via denne snarveien?! Man åpner programmet via et dokument. ALLTIDS!

 

Får vel teste ut Foxit igjen. Jeg brukte det før men av en eller annen grunn jeg ikke husker, så gikk jeg tilbake til Acrobat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler meg svindlet.

Har lite penger for tiden og når jeg skulle pante noen flasker tenkte jeg å prøve lykken med lotto greiene som koster 50 øre.

Det var hvertfall jeg leste på pantemaskinen.

Så jeg trodde at den ville trekke 50øre ifra totalbeløpet. Noe an ikke gjorde. 20 kr rett i dass :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det ikke det man har forum til? Det kan du nemlig ikke, kun ytterst få Dell-maskiner tilbyr 10%OC

 

Jeg vet, 10 sek etterpå kom jeg på at man har programmer til å finne detaljert info om hardwaren. Tenkte jeg skulle slette posten, men gadd ikke.

Lenke til kommentar

Folk som sier "Mitt produkt er bedre en ditt produkt" f.eks "PS3 er bedre en XBOX", "Nvidia er bedre enn ATI" Har folk kanskje ikke hørt ordet "BEHOV" ? Det finnes x-antall spill s0m ikke kommer til PS3/Xbox og kjøper derfor Xbox/PS3 for å spille spillet.

 

Fanboys generelt bør rett og slett ha ett skudd i panna

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grenseløst irriterende at Adobe på død og liv må plassere en jævla snarvei til Acrobat Reader hver gang det drittprogrammet oppdateres, og det er ca en gang i uken. Hvem faen er det som åpner Acrobat Reader via denne snarveien?! Man åpner programmet via et dokument. ALLTIDS!

 

Får vel teste ut Foxit igjen. Jeg brukte det før men av en eller annen grunn jeg ikke husker, så gikk jeg tilbake til Acrobat.

 

Hm, Foxit ble til noe dritt.

Zumatra(sumatra?) pdf er som foxit var før.

Lenke til kommentar

Folk som sier "Mitt produkt er bedre en ditt produkt" f.eks "PS3 er bedre en XBOX", "Nvidia er bedre enn ATI" Har folk kanskje ikke hørt ordet "BEHOV" ? Det finnes x-antall spill s0m ikke kommer til PS3/Xbox og kjøper derfor Xbox/PS3 for å spille spillet.

 

Fanboys generelt bør rett og slett ha ett skudd i panna

PS3 > XBOX

NVIDIA > ATI

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...