Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah, sucks to be you. Da sitter jeg med en utepils :p

 

Andre ting:

 

Meg selv! Sto opp kl 0645 idag (mot normalt 0730), hadde dritgod tid og alt var digg. Spiste jeg frokost? NEI. Er jeg dritsulten nå? JA.

 

Mobilen min! Var fulladet i går kveld ved midnatt. Våknet kl 0645 at den pep for lite strøm. Noe som heter "Plugin Sample" har brukt 92% (!!) av alt som har brukt batteri i natt på de nesten 7 timene den var uten ledning. Langt mer enn OS'et og alt mulig, og telefonen har ligget i dvale hele tiden. Føkk off.

Lenke til kommentar

Argh! Skulle vært og trent nå, men har verken energi eller motivasjon. Så nå sitter jeg og irriterer meg over at jeg ikke føler for å trene i det hele tatt istedenfor å bare gjøre det. Men jeg kommer til å være tom for det lille av energi i meg før jeg så mye som er kommet ned trappen. Ikke har jeg matlyst heller. Orker ikke tanken på mat engang. Bah.

Lenke til kommentar

Folk som går seint foran meg når det ikke er plass til å komme forbi de.. Feks i butikker, i byen osv.. Jeg hater å ikke kunne gå mitt eget tempo.. Og unger som plutselig løper ut foran meg fra ingenting så jeg har valget mellom å hoppesnublerundt å se ut som en idiot, eller tråkke drittungene ned..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...