Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Feminister irriterer, og mannssjåvinister irriterer.

:dremel:

 

Og ikke minst mannfolk som drar den "kvinner er udugelige"-spøken alt for langt.

 

Enkelte kvinner er udugelige, men jeg vet om langt flere mannfolk som sverter menneskeheten.

Jeg merker at målet er nådd :w00t:

 

Målet å provosere? Alt du fikk ut av meg var en tåre i sorg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feminister irriterer, og mannssjåvinister irriterer.

:dremel:

 

Og ikke minst mannfolk som drar den "kvinner er udugelige"-spøken alt for langt.

 

Enkelte kvinner er udugelige, men jeg vet om langt flere mannfolk som sverter menneskeheten.

Jeg merker at målet er nådd :w00t:

 

Det er det alle sier når de merker at alle egentlig er imot dem. For å forsikre seg om at de ikke fremstår som dumme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At snookerkommentator Ragnar Rune Larsen alltid skal forklare reglene i begynnelsen av hver eneste sending! Faen! Tenk om du fikk forklart offside og diverse andre regler hver jævla gang du satte på en fotballkamp! Det gjør det ikke bedre at han alltids må kommentere om en spiller traff ballen for tynt eller for tykt når han bommer. Dette gjør han som regel etter å ha sett reprisen. Igjen, tenk om fotballkommentatorene alltid måtte kommentere at en spiller skjøt på høyre eller venstre side av målet. Vi har da for faen øyne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forskjellen på fotball og snooker er at fotball er vidkjent og populært, men ingen gir en blanke metall i snooker og alle som ser på det blir mest sannsynligvis tvunget til å se på det på EuroSport fordi alle andre kanaler bare viser realityserier og glamour.

 

 

Enig. Derfor er det kjekt for oss som blir tvinget til å se på eurosport og snooker-vm fordi de andre kanalene ikke funker, å bli forklart reglene den ene gangen vi ser.

 

 

Edit: ikke ironi.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Forskjellen på fotball og snooker er at fotball er vidkjent og populært, men ingen gir en blanke faen i snooker og alle som ser på det blir mest sannsynligvis tvunget til å se på det på EuroSport fordi alle andre kanaler bare viser realityserier og glamour.

Hvis man blir "tvunget" til å se på snooker i mangel på alternativer, da er det bare å kaste TVen på havet dersom man er for tjukk i huet til å forstå de grunnleggende reglene etter et par minutters titting. Det er forferdelig irriterende at reglene leses opp i tilfellet én slik idiot skulle befinne seg måpende foran TV-skjermen under en snooker-sending. Faktisk så er det GARANTERT flere fotball-tittere som ikke kan offsidereglen, enn det er snooker-tittere som ikke kan de grunnleggende reglene i snooker, så i så måte er det mer fornuftig at reglene leses opp i begynnelsen av fotballkamper.

Lenke til kommentar

Forskjellen på fotball og snooker er at fotball er vidkjent og populært, men ingen gir en blanke faen i snooker og alle som ser på det blir mest sannsynligvis tvunget til å se på det på EuroSport fordi alle andre kanaler bare viser realityserier og glamour.

Hvis man blir "tvunget" til å se på snooker i mangel på alternativer, da er det bare å kaste TVen på havet dersom man er for tjukk i huet til å forstå de grunnleggende reglene etter et par minutters titting. Det er forferdelig irriterende at reglene leses opp i tilfellet én slik idiot skulle befinne seg måpende foran TV-skjermen under en snooker-sending. Faktisk så er det GARANTERT flere fotball-tittere som ikke kan offsidereglen, enn det er snooker-tittere som ikke kan de grunnleggende reglene i snooker, så i så måte er det mer fornuftig at reglene leses opp i begynnelsen av fotballkamper.

 

^This

 

Du er nok ikke den eneste som blir irritert over det!

Han kommenterer jo faen meg alt! Skulle tro at han trodde vi var blinde!

gah

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...