Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En 16 dager gammel kattunge som omtrent ikke kan gå men har lært hvordan man gjør nr. 2 er ubeskrivelig plagsomt. Det er jo jeg som må vaske det av henne etter at hun omtrent har rullet rundt i det.. Jeg avlyste ferien min for å vaske kattebæsj..... :ermm:

Endret av Nochan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er faan meg bare samvittighetsreklamer på tv! Radmagre negre med store øyne står der og ber etter mat :mad:

 

Ja? Så da? Bedre enn annen reklame.

 

Er alltid sånne reklamer på "røde dager".

Nei, det er ikke bedre enn annen reklame. Denne samvittighetsreklamen er spesialdesignet for å få oss til å føle oss som dårlige mennesker.

Lenke til kommentar

Det er faan meg bare samvittighetsreklamer på tv! Radmagre negre med store øyne står der og ber etter mat :mad:

Verden er bare tragisk. Derfor er det så fint at menneskeheten er strandet på denne planeten, vi kommer oss knapt til månen. Vi drukner i vårt eget spy til slutt, problem solved.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Irriterer meg at StarCraft: Brood War er dødt. StarCraft 2 er så... dull...

 

Det er ingen awesome power i musikken, det er ingen jævla kraftige lyder..

Det er ingen følelse av en håpløs, endeløs krig..

Det er ingen mystisk følelse i spillet..

Det er ingen skikkelig vanskelig micromanagement på SC: BW sitt level..

Det er ingen kraftige grafiske ting, feks. siege tank ekplosjonen i SC2 er håpløst lite kraftig i forhold til SC: BW..

 

http://www.youtube.com/watch?v=3V9wMRuJuYw

 

R.I.P StarCraft: Brood War. :love:

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan fortsatt spille Brood war, du veit det? Enig ang musikken riktignok. Sangen du liker til gir meg ubergåsehud.

 

Jo, jeg vet det, men SC: BW progaming er dødt. Det er ikke bare å spille det selv, hele scenen kommer til å dø snart og bli erstattet med SC2.

 

Skru av musikken til SC2, og spill den sangen der i bakgrunn. Problem solved.

 

Les innlegget igjen, det er ikke bare musikken jeg snakker om. Hele følelsen av StarCraft er vekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...