Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det slemt av meg å tenke helt andre tanker når jeg leser den setningen?

Huh?

 

Du ser da vel at den ikke klarer å reise seg opp i videoen?

1. Kom på jobb. Så video. Lukket siden.

2. Fortsatt med jobb.

3. Kom tilbake til kontor. Åpnet "Nyeste innlegg" på tråden.

4. Fant "klarer ikke reise seg"-posten.

5. Tenke skittent.

6. Scrolle opp.

7. Innse at det er snakk om hunden.

 

Er det forståelig nå? :p

 

----

 

Det er irriterende med installatører og montører som skal ha tilgang til vårt utstyr, men som ikke kan snakke norsk skikkelig! Er jævlig vanskelig å få forklart hva de skal, hvorfor de skal det og mye annet, når man ikke engang forstår et vanlig "hei".

Lenke til kommentar

Fikk nettopp vite at jeg ender på en helvettes 3er i Religionsfaget! RELIGION FOR FAEN! Drittlærere som har hatet meg fra dag én, elsket av alle andre. FML

 

Rett etterpå dukker det en artikkel opp på stvg. aftenblad om at det er utrolig mange søkere til Uni.Stvg. hvor jeg har søkt meg inn. FML

 

FML!

Lenke til kommentar

Rett etterpå dukker det en artikkel opp på stvg. aftenblad om at det er utrolig mange søkere til Uni.Stvg. hvor jeg har søkt meg inn. FML

Det vil jo variere mellom de ulike studiene. Du kan se oversikten her. Det er stor sannsynelighet for at du kommer inn på studiet du har søkt om du har et snitt som går over poenggrensa. Det er utrolig mange som søker på et studium, vel vitende om at de har et snitt lavere enn poenggrensa. Disse havner automatisk lengre bak i køen.

Lenke til kommentar

Rett etterpå dukker det en artikkel opp på stvg. aftenblad om at det er utrolig mange søkere til Uni.Stvg. hvor jeg har søkt meg inn. FML

Det vil jo variere mellom de ulike studiene. Du kan se oversikten her. Det er stor sannsynelighet for at du kommer inn på studiet du har søkt om du har et snitt som går over poenggrensa. Det er utrolig mange som søker på et studium, vel vitende om at de har et snitt lavere enn poenggrensa. Disse havner automatisk lengre bak i køen.

 

Det er greit nok, men 517 søkere (som førstevalg) til 100 plasser. Fuck.

Lenke til kommentar

Russen blir bare verre og verre for hvert år. Russetiden har gått fra moro til mafiavirksomheter og mobbing.

 

Håper politiet viser liten nåde og kaster drittungene på glattcelle.

 

Jeg er russ selv, men jeg tar det ikke så jævla seriøst, og gir faen i disse russeknutene og terrorlistene. De fleste er en gjeng med drittunger!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Når vi snakker om russen, kan jeg fortelle at naboen er russ, og han og gjengen har sjekket anlegget i bussen i hele dag. Endelig ser det ut til at de drar.

 

EDIT: Jeg har også pollenallergi som gjør at jeg ikke får gått på skolen, og jeg har fått en kvise i øret.

 

EDIT2: Jeg er i dårlig humør i dag.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

EDIT: Jeg har også pollenallergi som gjør at jeg ikke får gått på skolen, og jeg har fått en kvise i øret.

 

Veldig kraftig eller?

Har ganske så kraftig pollenallergi jeg og, men så har jeg en mor som skal jage meg på skolen med mindre jeg ligger på dødsleie.

 

HVORFOR sitter jeg og hører på Justin Bieber......

Lenke til kommentar

EDIT: Jeg har også pollenallergi som gjør at jeg ikke får gått på skolen, og jeg har fått en kvise i øret.

 

Veldig kraftig eller?

Har ganske så kraftig pollenallergi jeg og, men så har jeg en mor som skal jage meg på skolen med mindre jeg ligger på dødsleie.

 

HVORFOR sitter jeg og hører på Justin Bieber......

 

Ja, det er veldig kraftig. I går gjorde de røde, tørre øynene, kombinert med masse øyedråper, at de klistret seg igjen, så jeg ikke fikk åpnet dem. I dag går det bedre, men det er fordi jeg har holdt meg innendørs hele dagen, og ribbet rommet for alt som er av polleninfiserte tekstiler.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...