Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettet mitt har vært ubrukelig i hele dag. Og lyspæren i taklampen er gåen så nå kan jeg ikke lese om kvelden før de jævla satans butikkene slutter å være stengt. Fuck påsken, hvorfor må alt være stengt hele tiden??!

Bensinstasjoner? Bunnprisbutikker? (søndagsåpent/helligdagsåpent)

Du bor langt ute på landet du eller?

Lenke til kommentar

I ren nysgjerrighet... Hva er galt med VEVO?

Jeg har ikke satt meg inn i det... Men når jeg søker på YouTube etter popmusik, er videoen ofte merket VEVO.

Hvorfor mener alle at VEVO suger?

 

MERK: Jeg har ikke satt meg veldig inn i saken, og bruker heller ikke YouTube veldig ofte.

For å ta et eksempel; jeg søker på Bob Dylan på Youtube. Alt som kommer opp er BobdylanVEVO og hans offisielle kanal med syv egenproduserte sanger, samt en hel en haug med covers. VEVO har enerett på Bob Dylan på Yutube, dette betyr at jeg alt som finnes på Youtube av Bob Dylan-sanger er 90 millioner coverlåter og de 24 Bob Dylan sangene VEVO har lastet opp. Siden VEVO har enerett, begrenser de hva som finnes på Youtube. Heldigvis har jeg nesten alle albumene til Bob Dylan, men dette gjelder ikke alle artister. Møkka VEVO.

 

Fritt Youtube nå!

Lenke til kommentar

Nettet mitt har vært ubrukelig i hele dag. Og lyspæren i taklampen er gåen så nå kan jeg ikke lese om kvelden før de jævla satans butikkene slutter å være stengt. Fuck påsken, hvorfor må alt være stengt hele tiden??!

Bensinstasjoner? Bunnprisbutikker? (søndagsåpent/helligdagsåpent)

Du bor langt ute på landet du eller?

Sorry azz, men eneste Bunnprisen her i Sentrum er ved Domkirken og ikke faen at jeg gidder å vasse gjennom alkoholikere bare for en jævla lyspære. Og den siste bensinstasjonen forsvant for lenge siden.

Lenke til kommentar

Nettet mitt har vært ubrukelig i hele dag. Og lyspæren i taklampen er gåen så nå kan jeg ikke lese om kvelden før de jævla satans butikkene slutter å være stengt. Fuck påsken, hvorfor må alt være stengt hele tiden??!

Samme irriterer meg.. Skulle liksom kjøpe litt kamerautstyr i dag, men neida.. 20kr i bom rett i dass..

Lenke til kommentar

reddit is in "emergency read-only mode" right now because Amazon is experiencing a degradation. they are working on it but we are still waiting for them to get to our volumes. there is no ETA at this time, but we are trying to work some magic and will very slowly be bringing the site back up. please stand by.

Amazon :realmad: :realmad: :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...