Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil helst slippe en gjeng med sinte russ på nakken. Ettersom de tydeligvis tror de kan gjøre som de vil.

 

EDIT:

Han jeg gikk med har tydeligvis gått videre med saken. Alt skjedde veldig fort, og han ble slått to ganger i ansiktet (på siden, ved kinnet/øret). Når han kom hjem og fortalte det til foreldrene sine, ringte de umiddelbart til rektor.

Får se hva som skjer.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Vil helst slippe en gjeng med sinte russ på nakken. Ettersom de tydeligvis tror de kan gjøre som de vil.

 

Nettop det som er problemet. Ved en anmeldelse så er det iallfall en mulighet for at de roer seg litt. Hvis du ikke gjør noe fortsetter de å herse med hvem som helst.

 

Sinte russ på nakken er ikke noe problem når du går hånd i hånd med onkel politi og et par vitner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Russen må alltid overgå generasjonen tidligere. Og det blir bare verre og verre.

 

Glad jeg ikke er russ. Er så deilig å høre læreren gang på gang nekte utsettelse av prøver ol. pga folk som whiner om at "vi er jo russ, så vi er jo helt utslitt når det er prøver". Idiotene har jo valgt det selv ...

Lenke til kommentar

Russ er jo bare en gjeng små drittunger som må vokse opp.

Russ som i hele 92 kullet, eller russ som i de få som løper rundt å leker mongloide? Lær deg å ikke skjære alle over en kam. Jeg går i russebukse, men kunne aldri sprutet på noen med vanngevær eller slått noen. Den delen av russefeireingen er noe tilgjort som har kommet de siste årene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Russ som i hele 92 kullet, eller russ som i de få som løper rundt å leker mongloide? Lær deg å ikke skjære alle over en kam. Jeg går i russebukse, men kunne aldri sprutet på noen med vanngevær eller slått noen. Den delen av russefeireingen er noe tilgjort som har kommet de siste årene.

 

 

Enig.

Da gjør jeg heller som vi gjorde på ungdomsskolen med russen.

Spruter de først, spruter jeg tilbake. Jeg har ikke noe vanngæver eller noenting uansett.

Lenke til kommentar

Captain America filmen kommer ikke til Norge før sånn 20 dager etter USA for ikke å snakke om Tyskland. Hva i helvette er vitsen med denne jævla fuckings diskrimineringen? Faen, hvorfor bor jeg her i det hele tatt. Drittland.

 

VÆR GLAD DU BOR I NORGE DET ER JO VERDENS BESTE LAND Å BO I

 

 

Fuck Norge, jeg skal til Island eller Nederland.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...