Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Grr, når man bruker tre kvarter på en makeup som blir BITTELITTEGRANN feil. Så må man fjerne ALT og begynne helt på nytt.

 

Selv om jeg og er jente, så har jeg aldri opplevd noe lignende eller brukt så mye tid på å sminke meg, hva gikk galt? :p

 

Haha, jeg bruker en del svart rundt øynene. Litt cateyes liksom, litt sånn:

 

post-120459-0-77074100-1303477513_thumb.jpg

 

 

Ville prøve en ny vri inspirert av en kul dame på tv liksom, men det blir så lett feil, for jeg vil ha det rock'n'roll, ikke goth, men likevel jentete, og ikke for overdrevet (selv om sikker 90% mener det er overdrevet fra før). Men så ble det liksom litt for.... fint?

 

Problemet er å få det til å se naturlig tøft, men samtidig pent ut. Uten å SE UT som jeg har brukt 45min, jeg vil se ut som jeg er født sånn. Ikke bare lett :p Skulle ut og drikke, og endte opp med å fjerne ALT. Kan bare ikke gå rundt med makeup som føles feil, blir så gretten av det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Grr, når man bruker tre kvarter på en makeup som blir BITTELITTEGRANN feil. Så må man fjerne ALT og begynne helt på nytt.

 

Selv om jeg og er jente, så har jeg aldri opplevd noe lignende eller brukt så mye tid på å sminke meg, hva gikk galt? :p

 

Haha, jeg bruker en del svart rundt øynene. Litt cateyes liksom, litt sånn:

 

post-120459-0-77074100-1303477513_thumb.jpg

 

 

Ville prøve en ny vri inspirert av en kul dame på tv liksom, men det blir så lett feil, for jeg vil ha det rock'n'roll, ikke goth, men likevel jentete, og ikke for overdrevet (selv om sikker 90% mener det er overdrevet fra før). Men så ble det liksom litt for.... fint?

 

Problemet er å få det til å se naturlig tøft, men samtidig pent ut. Uten å SE UT som jeg har brukt 45min, jeg vil se ut som jeg er født sånn. Ikke bare lett :p Skulle ut og drikke, og endte opp med å fjerne ALT. Kan bare ikke gå rundt med makeup som føles feil, blir så gretten av det!

 

 

Du tenker ALT for mye.

 

Så ut som en emoklovn. No offence.

Absolutt ikke. Du har tydeligvis aldri sett en emoklovn før :p

Lenke til kommentar

Jeg ble litt flau, først siden den emo klovn kommentaren. Det er jo litt jævlig hvis du har pyntet deg veldig og er litt usikker på om det ser bra ut eller ikke også kommer det noen å gjør narr av deg. En ting er hvis du får litt kritikk fra en venn, men å få høre fra noen når du har kommet ut på byen at du ser jævlig stygg ut er jo ikke super chill. Vet ikke, føler bare det er veldig frekt og "selvtillits nedbrytende"

 

Også har vi han fyren som er på sjekkeren, men noen ganger så må man jo bare kjøre på!

 

Ganske klein stemning her ja. Ehh..

Endret av Carlgutt
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...