Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det koster flere tusen kroner å ta et bilde. Da må de sette opp prisene, men da vil du si at det er for dyrt. Du kommer aldri til å bli fornøyd, derfor lar de det være.

Produktbildet vil ikke ligne på det du får servert.
image.png.34b3ebcdcd230a24ddea6961cf89c60a.png

image.thumb.png.f11f1bb100eb9803775b055546efe100.png

 

image.png.a62ec5782b1d25c70f3698ae3e0a12bf.png

image.png.42c2d7b6d87f245106e355fd2f1bfd83.png

 

Ikke kan de bare ta et vanlig amatørfoto heller. Det er ikke appetittvekkende å se ekte mat. Da kan de like gjerne avvikle drifta.

Endret av BadCat
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
21 minutes ago, BadCat said:

Det koster flere tusen kroner å ta et bilde. Da må de sette opp prisene, men da vil du si at det er for dyrt. Du kommer aldri til å bli fornøyd, derfor lar de det være.

Produktbildet vil ikke ligne på det du får servert.

(Bilder.)

Ikke kan de bare ta et vanlig amatørfoto heller. Det er ikke appetittvekkende å se ekte mat. Da kan de like gjerne avvikle drifta.

Hvis det er så dyrt å ta bilde så er det rart at det bare er de billigste spisestedene som har det. Små boder med gatemat i asia klarer å ta bilde, og få det til å se appetittelig ut, så jeg skjønner ikke at det ikke også skal gå ann på restaurant i Oslo.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Skurupu skrev (3 timer siden):

Det irriterer meg at restauranter i Norge ikke har bilder av maten i menyen. Vet det blir sett på som "harry", men skjønner ikke hvorfor. Føler veldig ofte at jeg ikke er helt sikker på hva jeg faktisk bestilte, fordi det eneste jeg vet om retten er én setning med ingredienser. Det er gambling.

Det handler, som du såvidt er inne på, om status. 

Steder som viser bilder av mat er gjerne gatekjøkken, matboder, restauranter i Syden, et cetera. Ved å vise bilder av maten får man som potensiell gjest assosiasjon til disse lav-status etablissementene, og hvis man er ute etter et bedre måltid av høyere status vil de fleste instinktvis styre unna disse.

Det er sikkert noen "ordentlige" restauranter som gjerne kunne tenkt seg å vise bilder av maten de serverer, men av frykt for å miste potensielle gjester unngår de dette.  

Lenke til kommentar
BadCat skrev (1 time siden):

Det koster flere tusen kroner å ta et bilde. Da må de sette opp prisene, men da vil du si at det er for dyrt. Du kommer aldri til å bli fornøyd, derfor lar de det være.

Produktbildet vil ikke ligne på det du får servert.
image.png.34b3ebcdcd230a24ddea6961cf89c60a.png

image.thumb.png.f11f1bb100eb9803775b055546efe100.png

 

image.png.a62ec5782b1d25c70f3698ae3e0a12bf.png

image.png.42c2d7b6d87f245106e355fd2f1bfd83.png

 

Ikke kan de bare ta et vanlig amatørfoto heller. Det er ikke appetittvekkende å se ekte mat. Da kan de like gjerne avvikle drifta.

Jeg kan ikke ha vært alene om å ha prøvd å slide til høyre og venstre på de bildene selv om jeg er småfull nå

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

- Kast den
Fryktelig irriterende at pressa og nyhetene går ut og oppfordrer folk til å kaste penger! Dette skjer beklageligvis hver gang det er produkter som ikke holder mål.
Jeg vil tro at de fleste? (alle??) som har enten dårlig råd eller har litt mer enn 280 hjerneceller har vett nok til å levere varen der den er kjøpt for å få pengene tilbake? 
Hva er det med disse journalistene? Har de ALLE under 280 hjerneceller i bruk? VELDIG irriterende å måtte se KAST hver gang!

https://dinside.dagbladet.no/fritid/kast-den/80374464

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...