Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Dubious skrev (24 minutter siden):

Hadde det bare vært så enkelt.

Hehe, jeg sliter faktisk litt med det samme, rotet altså. Må bare ta meg sammen og rydde opp og kaste mye av det jeg trodde jeg skulle få bruk for en vakker dag. Ellers så går det jo an å bygge en ekstra garasje om man har plass på tomta, eller kjøpe seg en rønne langt ute på landet og fylle opp (host hark, skyve problemet foran seg)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det irriterer meg at alt går over til å fokusere på netthandel, og at butikkene i stor grad brukes til utstillingsvindu for deler av sortimentet. Skulle ha noe greier i dag, og helst i dag, men det er jo ikke å oppdrive noe sted. Ender opp med å bestille og få det levert. Det tar bare noen dager ekstra, men det er irriterende likevel. 

Lenke til kommentar

NRK har oppdatert sin webplayer og den er elendig. Nå er det ikke en gang timestamps i progressbaren. NRK burde finne seg noe annet å gjøre enn TV, for det forstår de seg ikke på.

Opplevelsen man får med NRK er at de ligger tiår bak i tid og at alt moderne er som en evig alphatest.
 

Quote

Alpha testing is the first end-to-end testing of a product to ensure it meets the business requirements and functions correctly. It is typically performed by internal employees and conducted in a lab/stage environment. An alpha test ensures the product really works and does everything it's supposed to do.


 

Endret av BadCat
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ser NRK på nett-tv på nettet jeg, og ingen andre steder. Holder lenge for meg. Pløyer bare gjennom Dagsnytt 18 og Dagsrevyen i etterkant når de enkelte sakene kan velges under vinduet. Stort annet ser jeg ikke på NRK.  Det meste er bare tull og tøys på tv i dag, bortsett fra noen sportsendinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk.

Og denne gangen folk i kinosalen. Sett på "The Nun II". Grupper med ungdommer sitter og skravler, tar selfies med blits. Endte med at en dame ba de være stille.

Hun som satt rett foran meg sjekket snapchat hvert tiende minutt. Kastet til slutt et sammenrullet snickerspapir på telefonen hennes. Det var siste gang jeg så noe til skjermen 😛

Endret av Sydvest
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sydvest skrev (9 timer siden):

Folk.

Og denne gangen folk i kinosalen. Sett på "The Nun II". Grupper med ungdommer sitter og skravler, tar selfies med blits. Endte med at en dame ba de være stille.

Hun som satt rett foran meg sjekket snapchat hvert tiende minutt. Kastet til slutt et sammenrullet snickerspapir på telefonen hennes. Det var siste gang jeg så noe til skjermen 😛

Det problemet ser jeg folk skriver om andre steder også, så det er tydligvis økende . Det er jo helt tussete, trodde ikke det var lov å bruke mobiler på den måten i kinosaler? Er der ikke vakter som følger litt med?
Har ikke vært på kino siden hvertfall før korona engang .

 

Lenke til kommentar
Retroman skrev (7 minutter siden):

god kinoopplevelse er for det meste ødelagt av drittunger

Drittunger i alle aldre betyr vel det? Jeg har alltid vært en trofast kinogjenger, og i de senere årene har jeg også brukt mye tid og penger på å besøke teatre i London og New York, men nå er både kino og teater kuttet 100% ut grunnet misbruk av mobiltelefoner i salen. Det er ikke nødvendigvis unger som holder på men også godt voksne folk. På teater er jo dette spesielt synd da du må bruke mange penger for en billett i et annet land. 
Nei, pengene er nå heller brukt til et brukbart kinoanlegg her hjemme, så kan drittfolka ødelegge for seg selv og andre uten at jeg blir skadelidende.  

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sydvest skrev (1 minutt siden):

Hvor har du opplevd dette?

På TV2 play fra Telenor.

Det jeg mente var, jeg betaler allerede for et slags basic abonnement, men serien jeg vil se har + abonnement.

«Redemption» er kvalitetskrim fra Irland Fikk ikke tilgang til denne serien. Blir møtt av "oppgrader".

Da er NRK god å ha. De tilbyr britisk krim med kvalitet helt gratis (usynlig betaling via skatteseddelen).

Lenke til kommentar
:utakt skrev (På 5.10.2023 den 19.52):

Høna og egget? Jeg må handle på nett fordi de fysiske butikkene ikke har det jeg trenger. Og de fysiske butikkene har knapt varer i butikken fordi folk handler på nett. 

Nei, jeg får i pakkeboks :)

Selvfølgelig fikk jeg levert en skadet vare og må ordne med retur. Helt topp. :)

Noen ganger lurer jeg på om jeg er født under en uheldig stjerne. Det er så mange sånne småting som skjer støtt og stadig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Google kan føkke off! Begynner å bli seriøst dritt lei at når jeg søker etter noe og Google går tom for forslag eller ikke finner noe så skal de spy ut irrelevant shait i et manisk-desperat håp om at jeg klikker og lar meg spore av.

Dersom noen har forslag på hvordan man dekommersialiserer Internett så tar jwg imot forslag. Å sprenge hovedkvarterene til Google og Facebook er under vurdering.. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...