Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som tidligere nevnt, så er helligdager i påsken ikke noe nytt i år, og kanskje noen av de letteste dagene å huske så lenge man vet når påskeuka er, da de er på ukedager og ikke fastsatt til datoer. Jeg kjører moderat med bil i forbindelse med jobb, og det er som regel der jeg får mainstream media i form av radio hvis jeg ikke hører på Spotify. Det er med andre ord lite mainstream media jeg får med meg. Men jeg har jo blitt påminnet gang på gang og definitivt fått med meg at man må få påskehandelen unnagjort tidlig. Om man sjekker kalenderen på telefonen står det jo også der hvilke dager som er påskedager, og hva som er helligdager. Påsken er slik den er for deg og mange andre, med hyttetur sammen med familie, på grunn av det og ikke på grunn av at alle folk kollektivt finner seg en dag på våren hvert år der de bestemmer seg for å ta seg fri ut av det blå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor bruker folk tid på å finne ting på finn, avtale med selger og deretter droppe å gi lyd fra seg. Er det en prank? 

Fristende å tro at unnskyldninger som at bilen streika eller mor ble syk er for å slippe å si at de har angra seg og ikke vil ha tingen likevel. 

Her selger jeg en dørlås. Dette er noe man kjøper fordi man trenger det, ikke fordi man tenker det hadde vært moro eller fint å ha. 

Chatten er over en 2 ukers periode fra den dagen han henvendte seg, og det er snart halvannen måned siden han slutta å svare. 

Screenshot_20200410_101148~2.jpg

Lenke til kommentar

Hvorfor er søkefunksjonen på NRK super-appen til smart-TV så ræva? Her søker jeg på Fantorangen og får hundre treff fra supers musikkvideoarkiv før programmet som bare heter Fantorangen kommer helt sist? 

(Også, hvorfor endra de den meget gode NRK tv appen de hadde til det makkverket som er nå?) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1Dr.E skrev (2 timer siden):

Hvorfor bruker folk tid på å finne ting på finn, avtale med selger og deretter droppe å gi lyd fra seg. Er det en prank? 

Fristende å tro at unnskyldninger som at bilen streika eller mor ble syk er for å slippe å si at de har angra seg og ikke vil ha tingen likevel. 

Her selger jeg en dørlås. Dette er noe man kjøper fordi man trenger det, ikke fordi man tenker det hadde vært moro eller fint å ha. 

Chatten er over en 2 ukers periode fra den dagen han henvendte seg, og det er snart halvannen måned siden han slutta å svare. 

Screenshot_20200410_101148~2.jpg

Wow..det er helt utrolig

Lenke til kommentar

Det var kaos på byen i formiddag. Lang mer folk enn til vanlig og mange hadde påskekos ved byens uteserveringer og gatekjøkken og var ikke ute for nødvendige innkjøp. Det var kaos i dagligvarebutikkene også. Folk flest bryr seg ikke om sosial distansering, kun noen ytterst få. Det var et helvete å få handlet i dag. Folk banet seg vei og tok ikke hensyn.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Dragen skrev (6 minutter siden):

Yngre journalister.

Lær dere å skrive og korrekturlese artiklene deres, for faen.

Det hadde vært fint om folk generelt kunne lært seg korrekt grammatikk.

Jeg ser så mange som ikke klarer å skrive rett og det er det verste jeg vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...