Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Mas på TV om at det er ille med levering av øl fra mikrobryggeri på dørene og alkohol generelt fordi man må tenke på barn som ikke har det bra i ødelagte og alkoholiserte hjem. Nesten like dumt som å forby middagsmat i omtanke for de som eventuelt ikke måtte ha mat på tallerkenen.

Nesten halvparten av husstandene i Norge har en beboer. La folk få nyte ølen sin. Rydd heller opp i ødelagte hjem hvis nødvendig. Alkoholiserte folk har uansett straks de våkner for dagen en plan for hvordan de skal få dagens edle dråper enten det finnes levering av "craft beer" på dørene eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skogslik skrev (2 timer siden):

Folk som forsøpler i naturen... er så latterlig tragisk.

Gikk inn til der jeg har kanoen min liggende for noen dager siden, joda da hadde noen laget seg bål og lagt igjen søppel i bålet.
Altså, ta med deg søppelet hjem for faen!
Naturmennesker my ass.

Poster sikkert bilder og fyrer opp hvor natur elskere dem er på insta,face og hva annet faenskap som eksisterer i dag.

Fuck folk, til jeg ligger i graven.

Er så enig skogslik..

Lenke til kommentar

Var en fyr på Burger King som hadde på seg maske. Han holdt tre meter avstand fra alt rundt seg og var helt på styr. Kunne heller ikke bruke de selvbetjeningsautomatene... Så han prøvde å bestille ved å peke på menyskjermene. Så ut som et ran egentlig. Kan jo i det minste snakke.

Jeg bryr meg ikke om folk er forsiktige (hysteriske) i denne situasjonen. Men det enkleste grepet her er vel å LA VÆRE å dra på Burger King. Hvis du er så nøye på dette, så kan junk food la vente på seg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Mobilen min klarer å fucke opp så jævlig for seg selv. Slår seg av på 1%. Setter i lader, så prøver den å skru seg på igjen og vibrerer som faen. Vet du hva som skjer når du vibrerer? Bruker opp strømmen du trenger for å leve.

Da holder den på sånn i ca 2 timer før den klarer å komme seg over 0%.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

En person sovnet på rattet i et lyskryss.. Er en person som aldri tuter så visste ikke helt om jeg skulle tute.. men etter 10 sekunder tutet jeg og det hørtes ut som han tråkket ned pedalen i metallet.. Aldri sett noen kjøre så fort avgårde og ta av på første avkjørsel.. 

Skvatt litt selv av tutet.. ikke vandt til og høre det ute ettersom det er så høyt ?

Lenke til kommentar

https://www.adressa.no/pluss/nyheter/2020/04/20/Slik-kan-den-nye-fylkesveien-bli-seende-ut-21630702.ece

Her skal de bygge ny vei, smal 2-felts uten veiskulder..

Med veiskuldere på 1-2 meter så vil ingen vogntog kjøre av veien, og veien vil "aldri" være stengt ved en ulykke eller motorstopp
Kan vi få noen planleggere som er under 60 år? Og helst noen som kjører vogntog 

Lenke til kommentar
Dubious skrev (1 time siden):

https://www.adressa.no/pluss/nyheter/2020/04/20/Slik-kan-den-nye-fylkesveien-bli-seende-ut-21630702.ece

Her skal de bygge ny vei, smal 2-felts uten veiskulder..

Med veiskuldere på 1-2 meter så vil ingen vogntog kjøre av veien, og veien vil "aldri" være stengt ved en ulykke eller motorstopp
Kan vi få noen planleggere som er under 60 år? Og helst noen som kjører vogntog 

Hva vet du om alderen?

Kanskje de er for unge, og lever i den troen at transport egentlig ikke er nødvendig, slik mange unge i dag tror?

Har opplevd unge personer i f.eks. Statens Vegvesen som er direkte motstander av biltrafikk....

Lenke til kommentar
KalleKanin skrev (21 minutter siden):

Hva vet du om alderen?

Kanskje de er for unge, og lever i den troen at transport egentlig ikke er nødvendig, slik mange unge i dag tror?

Har opplevd unge personer i f.eks. Statens Vegvesen som er direkte motstander av biltrafikk....

Bare å se på veier som er laget gjennom tidene, alle er lik denne veien som de planlegger å lage nå, veier hvor vogntog kjører av veien hele tiden, fordi det ikke finnes noen veiskulder.
Når hjulene er over hvitstripen så er vogntoget i grøfta

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (7 minutter siden):

Bare å se på veier som er laget gjennom tidene, alle er lik denne veien som de planlegger å lage nå, veier hvor vogntog kjører av veien hele tiden, fordi det ikke finnes noen veiskulder.
Når hjulene er over hvitstripen så er vogntoget i grøfta

Hm, sant nok. 
Men dette er vel så mye politisk styrt?
Tror dessverre ikke det blir bedre av at yngre krefter kommer til der fokuset ofte er på miljø og "myke trafikanter".

I Oslo ofres jo vegbanen til fordel for sykkelfelter over en lav sko.
En litt bred lastebil bruker absolutt hele kjørebanen enkelte steder, noe som er årsaken til at jeg heller ofte sykler på fortauet....

Men uansett om det er politisk styrt eller andre krefter er vi nok enige i at Statens Vegvesen++ historisk har feilet i sitt oppdrag:

Sitat

Statens vegvesens ønsker å lede an i utviklingen av et effektivt, sikkert og helhetlig transportsystem

(PS: Sjekk skrivefeilen... Argh...)

https://www.vegvesen.no/om+statens+vegvesen/om+organisasjonen/om-statens-vegvesen/ansvar-og-oppgaver

Endret av KalleKanin
Lenke til kommentar
On 4/22/2020 at 4:58 PM, Snikpellik said:

Irriterer meg at koko-politikere som Kent Andersen fra Frp aldri slutter å legge ut sånn drit som dette her og at partiet ikke har ryggrad nok til å ta distanse fra det:

 

 

Nå har jeg aldri hørt om Kent Andersen, eller vet hva han bruker å legge ut, men jeg ser ikke problemet med akkurat den posten.

Å skremme folk med at det kan være siste vinteren med snø er jo så fake news som det kan bli.


edit: MED snø skulle det stå.

Endret av Tåkefyrste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...