Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Slutt å lag reboots og remakes. Er dere i kreativ tørke eller Hollywood? Jeg har masse ideer. Ring meg.

JA! BtVS trenger ikke komme tilbake! It's just a moneygrab. Selv Sarah er ikke interessert og sier at hun har fortalt sin historie, og har sagt tidligere at showet endte perfekt, som alle ofc er enige i. 

 

Greit, det er flere hellmouths rundt om i verden som kan bekjempes av the potensials (I AM NOT GONNA SPOIL TOO MUCH DONT WORRY) men kall det noe annet enn BtVS a. FFS please call it something else

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som sier "Hva forventer du at avisene skal leve av? Selvfølgelig må man betale blablabla"

 

Nettavisene tok kollektivt selvmord. Spesielt lokalavisene. En lokalavis hadde tidligere millioner av potensielle lesere. Når de nå er bak betalingsmur så har de like mange potensielle lesere som innbyggere som gidder å abbonnere på sin egen lokalavis.

Folk leser nå enten dagbladet eller VG i stedet for begge. Folk stikker til NRK.no i stedet for å betale for adressa.no.

 

Åpne de jævla avisene igjen. Annonser er nå langt mer targeted og de kan selge data om hvilke saker man leser. Færre bruker adblock også. Amatører!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Folk som kjører etter fartsmåleren og tror at de kjører fartsgrensen, og enda verre de som kjører litt under det om vises på fartsmåleren, sånn som i dag, hvor personen kjørte under 70 i 80 sonen

Jeg hadde ikke noen problemer å ta svingene med lastebil, men denne personen var ofte nede i 60

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Det irriterer meg at enkelte medlems-/fordelskort ikke kan registreres automatisk når man bruker betalingskort.

 

Trumf og Æ for eksempel kommer jo automatisk. Men hos Coop kan man ikke det. Kiwi sin bleieavtale kan man ikke (hvorfor ikke det når de har fått det til med Trumf????)

Og alle de hundre kundeklubbene i diverse butikker. Hvorfor kan ikke alle bare lage så alt registreres automatisk.

 

Den 1 av 100 gangene man har kontanter så kan man oppgi medlems- eller mobilnummer. Ellers er det tungvindt og gammeldags med egne kort eller at man må skanne i en app.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Du kan sende SMS til 112 i en nødsituasjon. Mobilnummeret ditt må være registrert på forhånd.

 

 

Så i en nødsituasjon hvor jeg ikke kan snakke, så må jeg registrere nummeret før jeg får svar?

Helt på trynet..

 

F.eks På fjellet er det dårlig dekning, det blåser kraftig og får kun signal ved å holde mobil høyt over hodet

Snakking vil ikke fungere, men å sende melding kan fungere

112 har bedre dekning enn andre nummer

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Q: Hvorfor må jeg registrere meg?

A: Nød-SMS er kun tilgjengelig for deg som er døv, hørselshemmet eller talehemmet. For å unngå misbruk må alle som skal benytte tjenesten være registrert. Når du registrer deg bekrefter du at oppfyller brukervilkårene

 

 

Q: Hvorfor er tjenesten kun tilgjengelig for døve, hørselshemmede og talehemmede?

A: Nød-SMS er et pilotprosjekt som vil gi erfaring med hvordan løsningen faktisk brukes og hvordan de operative rutinene fungerer, og skal evalueres underveis. Dette gir grunnlag for å vurdere hvordan løsningen for tekstlig kommunikasjon til nødnumrene skal innrettes i fremtiden. Tjenesten begrenses til å være for de som er døve, hørselshemmede eller talehemmede fordi de normalt har størst behov for en slik tjeneste, og fordi brukermassen må være begrenset for ikke å overbelaste systemet under piloten.

Endret av Sexylubb1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det irriterer meg at folk ikke vil dele sine fetisjer under et nick, eller atpåtil under anonym bruker. Hadde skjønt det ut om det var under fullt ekte navn og bilde, men det er jammen meg frekt de holder sine fetisjer hemmelig for meg. Føler jeg går glipp av noe, kanskje jeg kan bli inspirert! Folk må slutte å være så flaue.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at folk ikke vil dele sine fetisjer under et nick, eller atpåtil under anonym bruker. Hadde skjønt det ut om det var under fullt ekte navn og bilde, men det er jammen meg frekt de holder sine fetisjer hemmelig for meg. Føler jeg går glipp av noe, kanskje jeg kan bli inspirert! Folk må slutte å være så flaue.

Hvilke typer fetisjer mener du da? Sex?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...