Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Føler meg litt truffet av denne.

 

Så du mener alle de som kommer her er like og voldtektsmenn? Hva med de som har bodd i Norge i 30+ år uten å gjort så mye som en ting ulovelig? Det er ekstremt mange innvandrere og få voldtektsmenn blant dem.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Føler meg litt truffet av denne.

 

Så du mener alle de som kommer her er like og voldtektsmenn? Hva med de som har bodd i Norge i 30+ år uten å gjort så mye som en ting ulovelig? Det er ekstremt mange innvandrere og få voldtektsmenn blant dem.

nei var ikke ment slik. det som plager meg er at noen folk som representerer en gruppe, må ødelegge for alle andre, det samme gjelder nordmenn. hater at folk kommer hit og begår slike handlinger, hvor er respekten? 99% er kjempesnille men så har du den 1% som gjør slike ting. blir så sur

Lenke til kommentar

Jeg er ikke overbevist om det ene eller andre, men om nordmenn er like harde på dopen som noen andre land/utøvere så er de flinke til å skjule det i så fall. Der "de" blir tatt med nål i armen og piss i veggen blir "vi" tatt med astmamedisin og feil lepomade.

Ah, men det er bra å høre, virker som du har en sunn skepsis da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler meg litt truffet av denne.

 

Så du mener alle de som kommer her er like og voldtektsmenn? Hva med de som har bodd i Norge i 30+ år uten å gjort så mye som en ting ulovelig? Det er ekstremt mange innvandrere og få voldtektsmenn blant dem.

Enig, og media bidrar negativt og unyansert til den skjeve fremstillingen og ubegrunnede redselen. Fakta er derimot at de fleste voldtekter i Norge begås mellom to etnisk norske, mellom husets fire vegger, blant to som kjenner hverandre.

 

Og skal vi først kritisere ikke-etniske innvandrere, får vi først ordne opp i eget grums blant våre etniske nordmenn, slik at vi i det minste kan gå foran som et godt eksempel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Enig, og media bidrar negativt og unyansert til den skjeve fremstillingen og ubegrunnede redselen. Fakta er derimot at de fleste voldtekter i Norge begås mellom to etnisk norske, mellom husets fire vegger, blant to som kjenner hverandre.

 

Og skal vi først kritisere ikke-etniske innvandrere, får vi først ordne opp i eget grums blant våre etniske nordmenn, slik at vi i det minste kan gå foran som et godt eksempel.

Fakta er vel at du ikke vet hvor mange ikke-etniske som voldtar mellom husets vegger. Der tror jeg det er mørke tall - husk også det er endel som har ett annet syn enn hva norsk lov sier også. Tror du virkelig man får fram like mye derfra som hos etnisk norske? (som er synd, for det er ingen som bør bli missbruk etc - også uten at de skjønner at de er blitt missbrukt ihht norsk lov)

Ikke-etniske er vel ikke akkurat fraværende på kriminaloversikten/fengslede osv

 

Sorry, hvis man tar inn besøk/leieboere så får de oppføre seg, en advarsel, så er det rett ut neste gang. Om jeg har grums eller ei har 0(null) betydning i dette. (men grums i seg selv kan man absolutt jobbe med, men det er på siden av utfordring)

 

Ja, jeg trekker en micro-sammenligning med mitt hus og Norge.

 

Om jeg kommer til ditt hus, så har du sikkert andre regler enn meg - meg må innfinne meg i de og oppføre meg deretter - respektere selvfølgelig at du kaster meg ut hvis du mener jeg bryter reglene. Skulle bare mangle, det er ditt hus. (ditt grums er på siden av dette - jobb med det eller ei - ditt valg, det har uansett ingen betydning i forhold til at jeg bryter dine regler.)

 

Endret av K.S
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...