Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

VG : "Swift donerte 90k"

 

Hva så , Elvis donerte millioner på millioner av kr til div veldedighet uten noen pr.....kjendiser driter i charity så lenge de ikke får noe for det , penger/og eller pr

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

VG : "Swift donerte 90k"

 

Hva så , Elvis donerte millioner på millioner av kr til div veldedighet uten noen pr.....kjendiser driter i charity så lenge de ikke får noe for det , penger/og eller pr

Nåja.

 

Det du skriver henger ikke på greip. Da brydde jo ikke Elvis seg om veldedighet heller da?

 

Taylor Swift kan man mene mye om men hun har faktisk gitt bort flere millioner til forskjellige veldedige formål over flere år, i motsetning til mange andre kjendiser som bruker pengene kun på seg selv. Hun engasjerer seg og bidrar som er utelukkende positivt.

 

Dette blir selvsagt lagt merke til og kan sees på som PR-stunt, men tror ikke det er derfor hun gjør det. Håper derimot at givergleden hennes smitter over på andre som har mer enn de trenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nåja.

 

Det du skriver henger ikke på greip. Da brydde jo ikke Elvis seg om veldedighet heller da?

 

Taylor Swift kan man mene mye om men hun har faktisk gitt bort flere millioner til forskjellige veldedige formål over flere år, i motsetning til mange andre kjendiser som bruker pengene kun på seg selv. Hun engasjerer seg og bidrar som er utelukkende positivt.

 

Dette blir selvsagt lagt merke til og kan sees på som PR-stunt, men tror ikke det er derfor hun gjør det. Håper derimot at givergleden hennes smitter over på andre som har mer enn de trenger.

Swift skryter av at hun gir bort penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det irriterer meg grenseløst at det finnes bortimot ingen offentlige toaletter i min hjemby. Uten å gå inn i detaljer så kan jeg si at jeg har en sykdom som gjør at jeg har toalettbehov litt oftere enn den gjennomsnittlige nordmann. Det gjør at jeg bruker penger som regel hver gang jeg er i bysentrum. 10 kr virker kanskje ikke som mye men pengene forsvinner fort når man må betale på alle plasser. Kjøpesentere, bibliotek, jernbanestasjoner, bussterminaler osv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bompenger er for meg noe man skal finne på motorvei utenfor by/tettsted. Det er så jævlig frekt av en kommune å sette opp slikt på vanlig vei, eller på motorvei mellom kommunedeler.

 

Øyer er et godt eksempel. Midt mellom Øyer og Tretten (to deler av samme kommune) finner man en bompassering med en tilleggsbom på sideveien. Alle legekontorer finner man i Øyer, og NAV finner man på Tretten. Som trygdet i Øyer er man fucked, uansett om man har bil eller ikke. Buss koster like mye som bompassering.

Halv pris på buss som trygda, da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...