Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg er enig at de trenger spesial klasser, men det er litt tidlig å dytte de ut av det sosiale i andre klasse syns jeg. Det var litt dårlig eksempel i og med at jeg er delvis enig.

 

Problemet er at hun uttaler seg med direkte feil, spesielt det med fordøyelsessykdom og stomi.

 

Jeg burde vel brukt et annet eksempel enn det barnet med downs, i og med at det tok i fra hovedpunktet i mitt innlegg.

 

 

Jeg ga blaffen i alt hun har lagt ut for jeg trodde det egentlig bare var troll, nå begynner jeg å tro hun ikke er helt god i hodet.

Hun er sosiolog, og har ikke helsebakgrunn såvidt jeg vet. Så ha det i bakhodet når uttaler seg om f.eks stomi/utlagt tarm. Og at det handler om sinne, og ikke utlagt tarm direkte.Husk også at sosiologers oppgave også er å stille spørsmålstegn og kritiske blikk på samfunnet, så om du leser det i lys av det oppleves det kanskje mindre provoserende. Jeg vet ikke, jeg sitter absolutt ikke med fasiten, men det er derfor jeg ikke lar meg irritere selv av akkurat henne. Så setter jeg vrk henne også opp mot en del andre samfunnsdebattanter jeg har et problem med.. den ene har mottatt ytringsfrihetspris for å være diskriminerende og er moralfilosof og uttalte selv at vi må tåle å bli krenket men tåler ikke kritikk mot seg selv. Hun andre er innen treningsbransjen og preker om feminisme men sier slemme ting om andre, spesielt meningsmotstandere. Hun tredje er blå politiker som tror hun er messias, men som i virkeligheten ikke har kompetanse på å sitte i den posten hun gjør og bruker den som et skalkeskjul for å komme med segrerende ytringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å flytt tre ganger i løpet av et års tid. Prøv å avslutt alle abonnement og få diverse rest i diverse postkasser.

Prøv å faen meg klare å holde oversikt. Glad jeg ikke har noen abonnement i dag, kun mobil.

 

Det er lagd for at sånne som meg skal feile. Så komplekst og rotete som mulig slik at de får tjent på noe gebyrer og purringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dag får du imidlertid en ny stemme du kan prate med. Google ruller nemlig ut en ny norsk stemme, denne gangen utført av en mann. Det er i hvert fall vår antagelse, selv om Google selv ikke vil kalle det en mannlig stemme. I appen står det nemlig ikke oppført som kvinne- og mannsstemme, men heller forskjellige farger for å gi dem en form for identitet.

– Vi ville gjøre assistenten vår så inkluderende og respektfull som mulig, så vi ville ikke sette navn på valgene. I begynnelsen hadde vi merker som «Stemme 1» og «Stemme 2», men nå har vi bare farge

 

https://www.tek.no/artikler/na-har-googles-taleassistent-fatt-norsk-mannlig-stemme/474234

 

Råttenskapen siver inn over alt. De har ødelagt hele verden med dritten sin.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Er meget irriterende med mennesker som ikke skjønner at å gå gravid er som å bære på en parasitt og at all valg angående det å beholde eller fjerne det burde være i kvinnens hender. 

Veldig irriterende med mennesker som kjemper for fostre mens de i samme vending gir langt faen i mennesket som allerede er her (kvinnen som er gravid). 

Edit: Pro-life er feil å si også, er du pro-life så hadde du vært keen på å gjøre livet bedre for kvinnene som er her, ikke hyle høyt om potensielt liv som går tapt. De fleste graviditeter går ubemerket hen og kommer ut som mens, skal vi virkelig stoppe denne ''massakren'' som de liker å kalle det så må vi stoppe mensen til alle jenter over hele verden. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...