Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

 

Jeg holder på med en jente. Er ganske seriøst og jeg kunne spurt hun om å bli sammen nå og hun hadde sagt ja.

 

 

Når vi er sammen, så har hun lyden av men vibrering på telefonen. Og den telefonen hennes vibrerer faen konstant.

Vi ser film. Det vibrerer. Etter 10min kysser hun på meg og sjekker telefonen sin. Det er snapper. Tomme snapper. Hun svarer tilbake med tomme snapper. Hun ser film videre. Det går noen sekunder før telefonen hennes vibrerer igjen. Hun sjekker igjen etter 10min. Repeat.

 

....

 

Har du forsøkt å forklare problemet? På en forståelig måte uten aggressivitet eller passiv-aggressivitet. 

 

 

Du vet...  kommunikasjon... nøkkelen til et godt forhold. 

 

 

Kommunikasjon er slutten på hele driten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svekkelsen av arbeidernes rettigheter i Norge. Snart er vi alle innleid personell som kan sparkes uten grunn. Makten til arbeidstakeren overføres til arbeidsgiveren. Det Solberg-regjeringen holder på med er helt avskyelig. De er i ferd med å ødelegge det som har gjort norge til verdens beste land å bo i. Dette er den verste regjeringen siden før krigen, og folket ga de fire nye år?! Hva i helvete er det som skjer?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Svekkelsen av arbeidernes rettigheter i Norge. Snart er vi alle innleid personell som kan sparkes uten grunn. Makten til arbeidstakeren overføres til arbeidsgiveren. Det Solberg-regjeringen holder på med er helt avskyelig. De er i ferd med å ødelegge det som har gjort norge til verdens beste land å bo i. Dette er den verste regjeringen siden før krigen, og folket ga de fire nye år?! Hva i helvete er det som skjer?

 

Det har vært for gunstige ordninger i Norge, så det er en nøvendighet å stramme inn dessverre, om vi skal henge med.

 

Skulle gjerne sett et helt annet system, men det må i såfall etableres gjennom felles internasjonale avtaler.

Så lenge det er som det er, er høyrepartiens retning den beste resepten. Hvis ikke, priser vi oss ut, næringer flagger ut og velferden svekkes.

Selv Ap har innsett at det er slik, men evner ikke helt å føre høyrepolitikk og samtidig late som de er arbeidernes parti.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opplegget med at man ikke registrerer domenet direkte hos myndighetene i landet, men hos en forhandler. Og at man da må lete blandt forhandlere, for å finne en seriøs med en god pris. Prisen og servicen burde vært den samme for alle! Hva tjener man egentlig på å gjøre det på denne måten?

 

Edit: Og at det er lavere pris første år. Det burde vært samme pris alle år.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Alle utesteder i Oslo lar deg slå inn beløpet selv.

 

Utrolig at mennesker i 2018 ikke har fått med seg hva den globale oppvarmingen innebærer. Ikke rart at religion har hatt så sterkt fotfeste i tusenvis av år egentlig.

Lenke til kommentar

Hvor er den globale oppvarmingen?

-15 her nå, lå rundt 0 for noen dager siden

 

Synes temperaturen kunne holdt seg på +10 hele året

Jeg leste at ved global oppvarming vil golfstrømmen bremses, noe som vil gjør det kaldere i Norge, ikke varmere.

 

Global oppvarming er et gjennomsnitt av temperaturene på hele kloden, ikke på ethvert sted.

 

Lenke til kommentar

Hvor er den globale oppvarmingen?

-15 her nå, lå rundt 0 for noen dager siden

 

Synes temperaturen kunne holdt seg på +10 hele året

Enig vi burde sikte på CO2 utslipp som gir Norge tropisk kilma og stoppe der.

Argument for dette er selvfølgelig komfort, og ikke minst alle de vi mister på glatta hvert år!

 

Mulig giftige edderkopper og slanger vil ta flere liv en glatta men det tar vi som det kommer  :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...