Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke lyst til å være med alle kvinnfolka jeg skriver med, bør jeg da kutte de ut?

 

Hvis meninga di er å ha dem som "backup", ja. Man burde heller fokusere på å få det som er her og nå til å funke, men er backupen klar så vil jeg tro at man har vel ikke så mye faith i det uansett.

Endret av xDominiel
Lenke til kommentar

Var på hockeykamp her om dagen, så var det en 5-6 unger bak meg i 10-11 års alderen som ikke fulgte med på kampen. I stedet lekte de med flasker, ropte: "Se på DETTE kule trikset aaa!", mistet flaska ved beina mine. Så plukket en av ungene den opp og "sparket" meg i ryggen da han gikk opp igjen.

Så løp de selvfølgelig opp og ned på tribuna, og klarte ikke å sitte rolig. Dette skjedde under hele kampen.

 

 

Foreldrene var noen meter unna, men de gadd ikke si fra til ungene sine. Kunne ønske jeg turte å si fra når foreldrene var til stedet.

Endret av m20k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åja, men det var ikke bare det. Det var snakk om bivirkninger som kan det verre gjøre.

Om det aldri var noen slik betenkelighet ved å ta en vaksine, hadde jeg selvsagt tatt dem alle uten å blunke.

Problemet er at for at vaksiner skal virke er man avhengig av at en viss andel av befolkningen tar den. Flokkbeskyttelse! Men selvsagt sitter det plenty med folk rundtomkring i Norges land med tinnfoliehatt og tror at vaksiner er farlige.

Slike folk burde få et nakkeskudd.

Lenke til kommentar

Det er en viss andel som tar de, om det er vaksiner som en viss andel har fått grunn til å tro har noe for seg.
Inklusivt meg.
Sikkert noen som tror at vaksiner generelt er farlige. De kjenner jeg ikke, men om du sikter til meg
ser du at jeg ikke mener det hvis du leser innleggene i forkant. Der forklarte jeg tydelig hva jeg mente.

Det jeg snakket om, er at der har vært noen vaksiner de siste åra for fugleinfluensa og div annet sånt. I tilfeller
var det forskjellig hva leger rådet en til å gjøre. Noen ganger ble det foreslått at helst bare sykehuspersonell burde
ta vaksiner. Forskjellig sånt.
Det er altså ikke alle vaksiner som er så opplagt at alle bør ta. Er du med??

Lenke til kommentar

Det er en viss andel som tar de, om det er vaksiner som en viss andel har fått grunn til å tro har noe for seg.

Inklusivt meg.

Sikkert noen som tror at vaksiner generelt er farlige. De kjenner jeg ikke, men om du sikter til meg

ser du at jeg ikke mener det hvis du leser innleggene i forkant. Der forklarte jeg tydelig hva jeg mente.

 

Det jeg snakket om, er at der har vært noen vaksiner de siste åra for fugleinfluensa og div annet sånt. I tilfeller

var det forskjellig hva leger rådet en til å gjøre. Noen ganger ble det foreslått at helst bare sykehuspersonell burde

ta vaksiner. Forskjellig sånt.

Det er altså ikke alle vaksiner som er så opplagt at alle bør ta. Er du med??

Jeg er med og til dels enig. Problemet er at hvis det først oppstår skepsis til visse typer vaksiner så begynner mødre fort å la være å vaksinere barna sine med de viktige vaksinene også. Det er helt greit hvis barna da dør og foreldrene får seg en lærepenge, men problemet er at sykdommene blir resistente og hele befolkningen kan bli fucked.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Hver eneste gang jeg skal gå ut så må jeg saumfare leiligheta på jakt etter lua, nøklene og snuseska. Husker aldrig hvor jeg legger ting. Sykt irriterende!

 

Skaff deg en kommode eller kurv ved døra kanskje...?

Lenke til kommentar

Når mobilen ikke har vært brukt på 24 timer så må jeg trykke inn passord og ja, jeg husker passordet, men det er veldig langt

Men jeg skjønner ikke helt vitsen, for om jeg har glemt passordet, kan jeg bruke fingern til å lage nytt passord, for så å taste inn det passordet...

Så hele vitsen med passordet er borte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...