Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Ble stalket av en svart bmw. Ble dritredd.

Prøvde å stikke av feil vei i enveiskjørt, og jeg kjørte på rødt. Var visst sivilpolis. Oops

Har du mye fiender i verden...?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Det er nettopp derfor jeg lurte på om du har mye fiender her i verden. Dersom man ikke har det er det nemlig åpenbart at det er politiet når noen følger etter deg på den måten....

Lenke til kommentar

Det er nettopp derfor jeg lurte på om du har mye fiender her i verden. Dersom man ikke har det er det nemlig åpenbart at det er politiet når noen følger etter deg på den måten....

 

Ventet på at fem negre hoppa ut av bilen for å slå meg ihjel.

Neida, jeg har ingen fiender.

 

Men ting jeg mistenker pleier å stemme (som at eksen var utro). Det stemmer jo at jeg faktisk ble forfulgt.

Sivilpoliti pleier jo å ha på sirenene tvert.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Må jo mane fram et visst humør og personlighet.
Det krever enormt mye energi å ta det på sparket.

Overskriften og hele denne greia irriterer:
http://trd.by/Aktuelt/2018/01/22/Mens-andre-nesten-18-åringer-sparer-til-fylletur-til-varmere-strøk-drar-disse-jentene-til-Libanon-15945789.ece

 

 

Jentene forteller at de ikke har satt seg spesielt inn i flyktningkrisen.

Hvorfor dra, bare for sosiale media creds?

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

 

Det er nettopp derfor jeg lurte på om du har mye fiender her i verden. Dersom man ikke har det er det nemlig åpenbart at det er politiet når noen følger etter deg på den måten....

 

Ventet på at fem negre hoppa ut av bilen for å slå meg ihjel.

Neida, jeg har ingen fiender.

 

Men ting jeg mistenker pleier å stemme (som at eksen var utro). Det stemmer jo at jeg faktisk ble forfulgt.

Sivilpoliti pleier jo å ha på sirenene tvert.

 

 

Ja, det stemmer at du ble forfulgt, men da må du også spørre deg selv: hvem har et motiv for å forfølge meg?

 

Svaret for min del kan bare være en av to ting:

1. sivilpoliti som har sett noe mistenkelig ved kjøringen min og vil observere meg videre

2. noen som kjenner meg som vil tøyse med meg

 

Ingen av mulighetene ville fått meg til å blåse over rødt lys eller liknende. Fikk du forresten fem og et halvt laken i bot?

Lenke til kommentar

Vi bor i verdens rikeste land, men likevel er ingen interessert i finne mer ut av hvorfor jeg har måtte operert samme greien tre ganger uten og bli frisk og nå må ta min fjerde operasjon på samme greien. Hvorfor skal jeg bli frisk nå når tre operasjoner tidligere ikke har gjort meg frisk? Hvorfor bryr ingen seg utenom å legge meg på operasjonsbordet? Har dere noen gang hørt om en person som skal operere bihulene sine for fjerde gang? Nei ikke jeg heller.

Selv om Norge hadde hatt alle verdens ressurser til fritt bruk så er det fortsatt begrensninger på hva legekunsten får til for akkurat deg. Legen(e) er sikkert frustrert over at det ikke ordner seg, de gjør nok ikke inngrep bare på kødd. Vær glad for at du i det hele tatt får kompetent hjelp forholdsvis billig og bekvemt i motsetning til de fleste andre på kloden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Hva er utenkelig med dette?

At du ble redd er ikke legitim grunn for å slippe unna bot for å kjøre på rødt lys. Det taler heller i mot at du det hele tatt er kvalifisert til å ha førerkort dersom ditt instinkt ved frykt i en kjøresituasjon er å bryte meget sentrale trafikkregler.

 

Du har fortsatt ikke svart på spørsmålet om hvorfor du ble redd. Hvem skulle ha grunn til å følge etter deg, med mindre du er kjendis, kriminell eller annen type med mange fiender?

Lenke til kommentar

 

Hva er utenkelig med dette?

At du ble redd er ikke legitim grunn for å slippe unna bot for å kjøre på rødt lys. Det taler heller i mot at du det hele tatt er kvalifisert til å ha førerkort dersom ditt instinkt ved frykt i en kjøresituasjon er å bryte meget sentrale trafikkregler.

 

Du har fortsatt ikke svart på spørsmålet om hvorfor du ble redd. Hvem skulle ha grunn til å følge etter deg, med mindre du er kjendis, kriminell eller annen type med mange fiender?

Vel, jeg slapp unna bot hvertfall. Synes frykten for eget liv er legitimt nok til å kjøre på rødt kl 3 om natta med ingen andre biler eller mennesker i nærheten.

 

Utifra hvordan jeg tolket situasjonen så kan jeg vel for faen ikke stå i ro på rødt lys. Plutselig kommer en øks gjennom vinduet. Dessuten er trafikklys til for å dirigere trafikk, det gir ingen mening å vente på grønt lys midt på natta.

 

Folk trenger forresten ingen grunn til å følge etter meg, noen bare dreper for gøy.

Endret av Edgelord
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...